کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن یک سال درخشان امشب در مراسم گلوب ساکر حاضر شده تا جایزه بهترین گلزن ۲۰۲۳ را دریافت کند. رونالدو که همیشه پای ثابت این مراسم است و چه جایزه بگیرد و چه نگیرد در دبی حاضر می‌شود، در بخشی از مصاحبه‌اش پیش از شروع مراسم گفت: «اینکه از […]

- رونالدو از بازی کردن سیر نمی‌شود؛ ۱۰ سال دیگر هم هستم!/ این سه تیم شانس‌های قهرمانی لیگ قهرمانان هستند

کریستیانو رونالدو پس از پشت سر گذاشتن یک سال درخشان امشب در مراسم گلوب ساکر حاضر شده تا جایزه بهترین گلزن ۲۰۲۳ را دریافت کند.

رونالدو که همیشه پای ثابت این مراسم است و چه جایزه بگیرد و چه نگیرد در دبی حاضر می‌شود، در بخشی از مصاحبه‌اش پیش از شروع مراسم گفت: «اینکه از ‏هیولایی مثل هالند بیشتر گل زدم و بهترین گلزن دنیا شدم عالی بود. خیلی خوشم ‏می‌آید که مردم به من شک می‌کنند ولی برمی‌گردم و موفق می‌شوم. من در لحظه‌ای که ‏فکر کنم کارم تمام است فوتبال را کنار می‌گذارم. ولی معتقدم این اتفاق ۱۰ سال دیگر ‏می‌افتد.»

او در واکنش به صحبت‌هایی که درباره کیفیت لیگ حرفه‌ای عربستان می‌شود، آن را با لیگ فرانسه مقایسه کرد و گفت: «کیفیت ‏لیگ عربستان از لیگ فرانسه بدتر نیست. به نظر من فرانسه سه تیم سطح بالا دارد ‏و در حال حاضر لیگ ما بهتر از ‏لیگ فرانسه است.‏»

رونالدو درباره شانس‌های قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هم اظهار داشت: «‏منچسترسیتی فصل درخشانی را در سال ۲۰۲۳ پشت سر گذاشت. من به همه بازیکنان ‏و مربی تبریک می‌گویم. آنها قهرمان اروپا شدند. من وقتی بازی‌های منچسترسیتی را ‏تماشا می‌کنم لذت می‌برم. منچسترسیتی شانس زیادی دارد که دوباره قهرمان اروپا شود. ‏به نظر من شانس‌های اصلی به ترتیب منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن‌مونیخ هستند.‏»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی