باشگاه پرسپولیس با اولین خرید زمستانی خود به توافق رسیده است.     این اولین خرید نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان، عبدالکریم حسن خواهد بود که مدیران باشگاه پرسپولیس نیز تلویحا آن را تایید می‌کنند.   قرارداد عبدالکریم با پرسپولیس یک و نیم ساله خواهد بود و این بازیکن تا پایان فصل آینده در […]

 باشگاه پرسپولیس با اولین خرید زمستانی خود به توافق رسیده است.

 

پرسپولیس با یک ستاره بزرگ به توافق قطعی رسید

 

این اولین خرید نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان، عبدالکریم حسن خواهد بود که مدیران باشگاه پرسپولیس نیز تلویحا آن را تایید می‌کنند.

 

قرارداد عبدالکریم با پرسپولیس یک و نیم ساله خواهد بود و این بازیکن تا پایان فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهد داشت.  

 

این در حالی است که گفته می‌شود این ستاره قطری تا ۷۲ ساعت آینده قرارداد خود با پرسپولیس را امضا خواهد کرد تا رسما به جمع سرخ‌پوشان ملحق شود.

 

نکته مهم اینکه عبدالکریم سابقه سال‌ها بازی در تیم السد را دارد و با تیم ملی قطر در جام جهانی نیز حضور یافت اما در یک سال اخیر به دلیل مشکلات پیش آمده از فوتبال قطر خارج شده و حالا به پرسپولیس خواهد پیوست.

 

عبدالکریم چهارمین خارجی این فصل سرخ‌پوشان لقب می‌گیرد که در پست دفاع چپ رقابت جذابی با علی نعمتی و مهدی احمدی خواهد داشت.

 

این در حالی است که گفته می‌شود ارزش قرارداد این بازیکن برای یک فصل و نیم آینده کمتر از یک میلیون دلار است و او با رقم مناسبی پرسپولیسی شده است.

 

باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی به این خبر نداشته اما مسئولان این تیم در گفت‌گو با خبرنگاران توافق با عبدالکریم را تایید می‌کنند.

ورزش سه

+