پنج‌شنبه ۲۸ دی هشتمین سالگرد پرواز ابدی رضا احدی بود. ملی‌پوش بااخلاق و بامعرفت استقلال که خیلی زود و بسیار تلخ از جمع ما پر کشید. در همین ارتباط: سالروز وداع با رودی فولر ایران؛ اشک‌های بزرگان پرسپولیس برای ستاره استقلال/ بازیکنی که چون به بوندسلیگا رفت، از تیم ملی خط خورد! در چنین روزهایی […]

- برادرم به خاطر کارهایی که استقلال با او کرد، منزوی شد/ مدیران در تمام این سال‌ها فقط یک بار سراغ ما آمدند!

پنج‌شنبه ۲۸ دی هشتمین سالگرد پرواز ابدی رضا احدی بود. ملی‌پوش بااخلاق و بامعرفت استقلال که خیلی زود و بسیار تلخ از جمع ما پر کشید.

در همین ارتباط: سالروز وداع با رودی فولر ایران؛ اشک‌های بزرگان پرسپولیس برای ستاره استقلال/ بازیکنی که چون به بوندسلیگا رفت، از تیم ملی خط خورد!

در چنین روزهایی فکر می‌کردیم نزدیکان مرحوم رضا احدی با تماس‌های محبت‌آمیز از طرف استقلالی‌ها مواجه خواهند شد اما همه چیز برعکس جلو رفت. حسین احدی، برادر کاپیتان اسبق استقلال در گفت‌وگویی با زیرنویس با گلایه از رفتار استقلالی‌ها گفت: هواداران استقلال همیشه لطف دارند. وقتی ما پنج‌شنبه سر مزار آقارضا رفتیم گروهی از آن‌ها هم حضور داشتند اما از طرف باشگاه یا همبازیان رضا هیچ تماسی با من گرفته نشد. نمی‌دانم به شایان پسرش زنگ زده‌اند یا نه اما غیر از ناصر صرافان، رفیق قدیمی رضا و منصورخان، کس دیگری به من زنگ نزد.

احدی ادامه داد: واقعا دلم می‌گیرد وقتی می‌بینم برادرم این‌همه سال برای استقلال فوتبال بازی کرد و با این تیم کلی جام و افتخار به دست آورد اما در سالگرد فوتش نه یک دسته گل فرستادند و نه تماسی گرفتند. ما شکر خدا هیچ انتظار مادی از کسی نداریم، حرفی هم که می‌زنیم صرفا به واسطه توجه معنوی است. قضیه تماس نگرفتن با ما به مدیران کنونی استقلال برنمی‌گردد بلکه در تمام ۸ سال گذشته فقط یک بار بزرگوارانی همچون نصرالله عبداللهی، پرویز مظلومی یا جواد قراب همراه با مدیرعامل وقت استقلال به منزل مادرم آمدند و با ما ملاقات کردند؛ غیر از همان یک‌مرتبه هیچ چیز دیگری از توجه مدیران باشگاه استقلال به رضا احدی در این ۸ سال به خاطرم نمی‌آید؛ نه زنگ، نه ارسال دسته گل و نه هیچ چیز دیگر.

حسین احدی درباره برادر مرحومش یادآور شد: در اواخر دهه ۷۰ سرمربی تیم امید استقلال بود و نسل ارزشمندی را برای این باشگاه ساخت؛ از وحید طالب‌لو، مجتبی جباری و آندرانیک تیموریان گرفته تا پیروز قربانی، فرزاد آشوبی، خسرو حیدری و… بعضی از این بچه‌ها حتی در جام جهانی هم حاضر شدند ولی متاسفانه باشگاه استقلال یادش رفت کدام مربی آن‌ها را به فوتبال ایران و حتی خود استقلال معرفی کرد. همین کارهای باشگاه استقلال بود که موجب شد رضا احدی منزوی شود.

احدی در پایان بار دیگر تاکید کرد: این حرف من مربوط به یک دوره خاص یا یک مدیر خاص در استقلال نمی‌شود بلکه این باشگاه در تمام سالیان گذشته، چه زمانی که رضا زنده بود و چه حالا که از جمع ما رفته، حق مطلب را در موردش به لحاظ معنوی ادا نکرد. البته از هواداران و رسانه‌ها ممنونم که هنوز این چهره ارزشمند فوتبال کشورمان را فراموش نکرده‌اند.

توضیح زیرنویس: کانال رسمی باشگاه استقلال روز پنج‌شنبه با انتشار متنی سالگرد درگذشت رضا احدی را تسلیت گفت.

منبع: خبـر ورزشی