قیافه تیم ملی امشب عوض می‌شود
قیافه تیم ملی امشب عوض می‌شود

مهر نوشت:  تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۱ امروز جمعه مقابل هنگ کنگ دومین بازی خود در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را برگزار می‌کند ملی پوشان ایران در حالی به مصاف حریف خود خواهند رفت که نخستین بازی خود را با پیروزی چهار بر یک مقابل فلسطین پشت سر گذاشتند. دیداری که مصدومیت […]

- قیافه تیم ملی امشب عوض می‌شود

مهر نوشت:  تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۱ امروز جمعه مقابل هنگ کنگ دومین بازی خود در گروه C جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا را برگزار می‌کند

ملی پوشان ایران در حالی به مصاف حریف خود خواهند رفت که نخستین بازی خود را با پیروزی چهار بر یک مقابل فلسطین پشت سر گذاشتند.

دیداری که مصدومیت شجاع خلیل زاده را به همراه داشت تا این بازیکن جای خود را به سید مجید حسینی بدهد. آسیب دیدگی مدافع تیم ملی ایران همچنان ادامه داشته تا او به طور قطع غایب بازی با هنگ کنگ باشد.

خلیل زاده تنها تغییر در ترکیب تیم ملی ایران برای بازی امروز نیست. تفکرات قلعه نویی نشان از تغییرات دیگری در ترکیب این تیم دارد.

رامین رضائیان با بهبود مصدومیتش یکی از ورودی‌های جدید این تیم خواهد بود. همچنین سردار آزمون نیز به خط حمله اضافه خواهد شد تا کریم انصاریفرد نیمکت نشین شود.

همچنین احتمال تغییر در نبض تیم‌ملی ایران در میانه میدان نیز وجود دارد، اما باید تا شامگاه امروز منتظر بود تا تکلیف ۱۱ بازیکن اصلی در شروع بازی با هنگ‌کنگ مشخص شود.

منبع: اطلاعات انلاین