تیم ملی با یک گل از سد هنگ کنگ گذشت و صعودش به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا را قطعی کرد اما انتقادات از این تیم و امیر قلعه نویی بسیار زیاد بود چون انتظارات از ملی پوشان برآورده نشد. البته خود امیر واکنش بسیار تندی نسبت به این انتقادات داشت و به نظر می‌رسد […]

تیم ملی با یک گل از سد هنگ کنگ گذشت و صعودش به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا را قطعی کرد اما انتقادات از این تیم و امیر قلعه نویی بسیار زیاد بود چون انتظارات از ملی پوشان برآورده نشد.

البته خود امیر واکنش بسیار تندی نسبت به این انتقادات داشت و به نظر می‌رسد ماجرا در روزهای آینده نیز تداوم پیدا کند اما شکل حمایت یک ملی‌پوش اسبق استقلال از سرمربی کنونی تیم ملی هم در نوع خود جالب توجه بود. داریوش یزدانی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال که پس از پایان دوران فوتبال خودش حالا سال‌هاست در آمریکا زندگی و مربیگری  می‌کند، در واکنش به اتفاقات بازی دوم تیم ملی و رفتار امیر قلعه نویی متنی را در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت: هر داستانی پایانی دارد. بهتر است فوتبالی‌ها قضاوت در مورد امیر قلعه‌نویی را به پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا واگذار کنند و تحت تاثیر بازی مکاران تلویزیون دوست قرار نگیرند.

بیشتر بخوانید: انتقاد صریح مایلی‌کهن از قلعه‌نویی: این تغییرات منطقی نبودند/ اگر به‌تان برنمی‌خورد باید بگویم که…

حمایت عجیب ستاره سابق استقلال از قلعه‌نویی؛ تحت‌تاثیر بازی مکاران تلویزیون دوست نباشید!

منبع: خبـر ورزشی