در شرایطی که هنوز کادر پزشکی متخصص مورد نظر باشگاه استقلال برای درمان چشم آسیب دیده آرتور کوین یامگا جواب قطعی درباره بازگشت کامل بینایی این بازیکن را نداده سرمربی استقلال برای از دست ندادن فرصت باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات به فکر جذب یک هافبک راست افتاده است. از نزدیکان تیم استقلال […]

- همه نفرات لیست خرید نکونام را می‌گیریم!

در شرایطی که هنوز کادر پزشکی متخصص مورد نظر باشگاه استقلال برای درمان چشم آسیب دیده آرتور کوین یامگا جواب قطعی درباره بازگشت کامل بینایی این بازیکن را نداده سرمربی استقلال برای از دست ندادن فرصت باقیمانده تا پایان فصل نقل و انتقالات به فکر جذب یک هافبک راست افتاده است.

از نزدیکان تیم استقلال خبردار شدیم نکونام با یک تغییر در لیست خرید بازیکنان مورد نظرش قصد دارد به زودی جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه برگزار کند تا هرطور شده تیمش در حرکت به سوی قهرمانی دچار مشکلی نباشد.

سرمربی تیم استقلال می‌داند در نبود آرتور کوین یامگا سمت راست تیم استقلال دچار مشکل خواهد شد از این رو با بررسی گروه آنالیز تیم استقلال دو هافبک راست خوب لیگ برتری و یک بازیکن خارجی را مد نظر قرار داده تا در صورت امکان یکی از آنها را جایگزین لیست قبلی خرید تیم استقلال کند.

ناگفته نماند؛ فرشید سمیعی عضو هیئتمدیره باشگاه استقلال در تازه ترین اظهارات خود درباره موضوع پنجره بسته و یاریگیری گفت: هم پنجره باز شده و هم اینکه هم بازیکنان مورد نظر لیست نکونام را جذب خواهیم کرد و از این بابت جای هیچ نگرانی برای هواداران وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: تغییر استراتژی نکونام در نیم‌فصل دوم/ استقلال هم کیروشی می‌شود!

منبع: خبـر ورزشی