در شرایطی که اغلب کارشناسان فوتبالی پس از بازی اول تیم ملی مقابل فلسطین به عملکرد این تیم در فاز دفاعی به‌ویژه در نیمه اول ایراد گرفته بودند، در دیدار دوم همان نقایص و حتی بیشتر به چشم آمد. بلافاصله پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ، منتقدان ایراداتی را بیان کرده و معتقد […]

در شرایطی که اغلب کارشناسان فوتبالی پس از بازی اول تیم ملی مقابل فلسطین به عملکرد این تیم در فاز دفاعی به‌ویژه در نیمه اول ایراد گرفته بودند، در دیدار دوم همان نقایص و حتی بیشتر به چشم آمد.

بلافاصله پس از دیدار تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ، منتقدان ایراداتی را بیان کرده و معتقد بودند با این وضعیت تیم‌مان در دیدار با قدرت‌های برتر آسیا نگران‌کننده ظاهر خواهد شد. شاید این موضوع پس از برد تیم ملی عراق مقابل ژاپن بیش از پیش هم نمود داشت.

با این‌همه سرمربی تیم ملی به‌شدت نسبت به انتقادات موضع گرفت و با رفتن سراغ دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی و مسائلی که ربطی به اتفاقات تاکتیکی رخ‌داده در جریان بازی نداشت، قصد داشت موضوع را طور دیگری جلوه بدهد و گفت: امکاناتی در ۸ سال گذشته در اختیار تیم ملی بود که باید آن‌ها را قبول کنیم؛ از رئیس‌جمهور وقت که در خدمت تیم ملی بود تا هزینه‌های آن‌چنانی که برای تیم ملی می‌شد.

از سوی دیگر در شرایطی که پیش از شروع رقابت‌ها عنوان شد تیم ملی ایران در این دوره مسن‌ترین تیم جام ملت‌هاست، قلعه‌نویی میانگین سنی بالای تیم ملی را هم بهانه‌ای برای حمله به منتقدان کرد و گفت: آن‌زمان بازیکنان فعلی هم جوان‌تر بودند…

سرمربی تیم ملی پس از این‌که با صراحت گروهی را همان‌هایی دانست که قبلا انتقاد نمی‌کردند ادامه داد: تیم ملی در دوره‌های قبلی از رئیس‌جمهور وقت در اختیارشان بود تا پول‌ها و کمپ‌های آن‌چنانی؛ چرا آن‌موقع انتقاد نمی‌کردند؟ دو حالت داشته است یا جرأت نداشتند یا بُخل و حسادت دارند و می‌خواهند این تیم ملی را بزنند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به نتایج سابق تیم ملی روبه‌روی فلسطین، کسب پیروزی مقابل تیم نودونهم جهان را یک اتفاق مهم تلقی کرده و افزود: در گذشته با فلسطین مساوی می‌کردند و می‌گفتند خیلی نتیجه خوبی بود، ولی ما می‌بریم چیزی نمی‌گویند.

بیشتر بخوانید: چرا سرمربی تیم ملی حرفش را نقض کرد؟/ وقتی «کلین‌شیت» به یک مزیت تبدیل شد! 

رنکینگ تیم ملی فلسطین

منبع: خبـر ورزشی