به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قرارداد همکاری برانکو ایووانکوویچ و تیم ملی عمان تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. در همین حال پرسپولیس که با فسخ قرارداد سرمربی خود روبرو شده است، با این سرمربی کروات مذاکراتی شد و حتی بدهی مالیاتی او را پرداخت کرد. با این وجود باشگاه […]

- با مدیران پرسپولیس مذاکره نکردم و تمرکزم روی عمان است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قرارداد همکاری برانکو ایووانکوویچ و تیم ملی عمان تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. در همین حال پرسپولیس که با فسخ قرارداد سرمربی خود روبرو شده است، با این سرمربی کروات مذاکراتی شد و حتی بدهی مالیاتی او را پرداخت کرد. با این وجود باشگاه پرسپولیس از پاسخ منفی برانکو خبر داد.

این اتفاق، بازتاب‌هایی در محافل فوتبالی کشور عمان داشت و نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از مذاکره پرسپولیس با برانکو ابراز بی‌اطلاعی کرد. مسئله مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با سرمربی عمان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تایلند نیز مطرح شد.

برانکو در مورد نشستی که با رضا درویش پشت سر گذاشت، در نشست خبری گفت: جلسه من با مسئولان باشگاه ایرانی کاملاً دوستانه و برای ادای احترام بود. ما یک فنجان قهوه خوردیم و درباره قرارداد صحبت نکردیم. من تا پایان ماه آینده (پایان فوریه ۲۰۲۴) با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم. تمرکز من در حال حاضر روی ارائه بهترین بازی‌ها و کسب بهترین نتایج در جام ملت‌های آسیاست.

شاگردان برانکو در هفته نخست دور گروهی جام ملت‌های آسیا، با نتیجه ۲ بر یک مقابل عربستان شکست خوردند و روزهای اول و پنجم بهمن به ترتیب مقابل تایلند و قرقیزستان صف‌آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسـنا