سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور به دنبال ایجاد محیطی امن برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر هستند. در همین راستا نیز در تداوم اجرای این طرح، طرح جمع آوری سلاح سرد غیرمجاز، برخورد با حاملان سلاح‌های غیرمجاز […]

- بازداشت ۱۳۱ تن به‌دلیل حمل سلاح سرد در تهران

سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور به دنبال ایجاد محیطی امن برای پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسلامشهر هستند. در همین راستا نیز در تداوم اجرای این طرح، طرح جمع آوری سلاح سرد غیرمجاز، برخورد با حاملان سلاح‌های غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی با بیان اینکه این طرح در ۲۴ ساعت اخیر در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک‌ها و بوستان‌ها به اجرا درآمد، گفت: در این مدت مأموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۳۱ نفر از دارندگان و حاملان سلاح سرد غیرمجاز شدند. همچنین ۱۱۳ تیغه انواع سلاح سرد غیرمجاز که از آنها در ارتکاب انواع سرقت استفاده شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در جریان اجرای طرح، ۱۲ نفر از خرده فروشان موادمخدر و شش نفر از سارقان نیز دستگیر شدند.

علیزاده با بیان اینکه در مجموع ۱۴۹ نفر در اجرای این طرح دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده مرتکب جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت درمحلات و بوستان‌ها، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع موادمخدر شده بودند. برای این افراد پرونده‌های جداگانه تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی ماموران در این خصوص همچنان در حال انجام است.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین