به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان در مشهد اظهارداشت:در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های شهروندان و در پی گزارش کلاهبرداری سریالی از شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد توسط چند زن رمال موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت. وی افزود:در تحقیقات از مالباخته‌ها مشخص شد، چند زن دوره گرد با […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ احمد نگهبان در مشهد اظهارداشت:در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های شهروندان و در پی گزارش کلاهبرداری سریالی از شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد توسط چند زن رمال موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری بانوان قرار گرفت.

وی افزود:در تحقیقات از مالباخته‌ها مشخص شد، چند زن دوره گرد با پهن کردن بساط در قسمت پیاده روهای خیابان‌های هسته مرکزی شهر طعمه‌های خود را با چرب زبانی جذب و با ادعای گره‌گشایی برای مشکلات خانوادگی، زناشویی، مالی، دعا برای خوشبختی، باطل کردن طلسم ، بخت‌گشایی، دعا برای بخت گشایی و جذب شدن دختر یا پسر مورد علاقه و … مبالغ بین ۳ تا ۵ میلیون ریال را از آنان کلاهبرداری می‌کنند.

نگهبان تصریح کرد: در این راستا تیمی از ماموران کلانتری بانوان پس از بررسی دقیق اظهارات چند تن از مالباخته‌ها و به دست آوردن مشخصات ظاهری این افراد شیاد با گشت‌زنی در هسته مرکزی شهر آنان را حال سرکیسه کردن طعمه ای دیگر شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از آنها تعدادی تعدادی آلات و ادوات رمالی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی با اشاره به جرم بودن رمالی و دعانویسی از مردم خواست با هوشیاری فریب اینگونه افراد را نخورند و در صورت مشاهده موارد مشابه بلافاصله مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا