سرهنگ میرحبیبی روز شنبه اظهار کرد: ۱۶ سال قبل خانمی جوان در یکی از شهرستان های شرق استان با ضربه های متعدد چاقو همسر خود به قتل رسید و متهم از محل سکونت خود متواری شد. وی افزود: با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این سال ها همواره […]

- سرنوشت عجیب این زن بعد از ۱۶ سال؛ او برای کاری که کرده بود فرار کرد

سرهنگ میرحبیبی روز شنبه اظهار کرد: ۱۶ سال قبل خانمی جوان در یکی از شهرستان های شرق استان با ضربه های متعدد چاقو همسر خود به قتل رسید و متهم از محل سکونت خود متواری شد.

وی افزود: با توجه به متواری بودن قاتل مراتب شناسایی و دستگیری وی در طول این سال ها همواره در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار داشت و با سرنخ های به دست آمده بارها نشانه هایی از حضور وی در استان ها و شهرهای مختلف به دست می آمد اما با وجود به درازاکشیدن روند کشف این قتل، ماموران پلیس آگاهی هیچگاه دست از تلاش و پی‌جویی شبانه روزی خود برنداشتند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمان بیان کرد: در نتیجه تلاش های مستمر و اقدامات اطلاعاتی انجام شده، محل اختفای متهم در یکی از شهرهای شمال استان شناسایی و با اعزام سریع یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان به محل، متهم دستگیر و پس از اقرار به قتل تسلیم قانون شد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین