نحوه مصدومیت وحشتناک «کوین یامگا» لو رفت
نحوه مصدومیت وحشتناک «کوین یامگا» لو رفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، یکی از مهمترین اخبار روزهای اخیر مصدومیت شدید کوین یامگا فرانسوی از ناحیه چشم بوده است، بازیکنی که به گفته پزشکان هنور بینایی چشم خود را به دست نیاورده و همین موضوع موجی از نگرانی را برای استقلالی ها به همراه آورده است. قرار است این بازیکن بار دیگر از ناحیه […]

- نحوه مصدومیت وحشتناک «کوین یامگا» لو رفت

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، یکی از مهمترین اخبار روزهای اخیر مصدومیت شدید کوین یامگا فرانسوی از ناحیه چشم بوده است، بازیکنی که به گفته پزشکان هنور بینایی چشم خود را به دست نیاورده و همین موضوع موجی از نگرانی را برای استقلالی ها به همراه آورده است.

قرار است این بازیکن بار دیگر از ناحیه چشم زیر تیغ جراحان برود تا شانس بازگشت بینایی اش افزایش پیدا کند.

امید حامدی فر هافبک دفاعی استقلال که عامل مصدومیت یامگا بوده این روزها با انتقاداتی روبرو است و حتی بحث حضور او در لیست مازاد آبی ها به گوش می رسد.

اینها همه در حالی است که باشگاه استقلال درباره جزئیات این حادثه و نحوه برخورد دو بازیکن اطلاع رسانی نکرده که این موضوع حجم انتقادات به حامدی فر را افزایش داده است.

امروز بهتاش فریبا یکی از پیشکسوتان استقلال درباره این موضوع نکته مهمی را یادآور شد.

وی به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: من نمی‌دانم صحنه برخورد چگونه بوده است. اما وقتی پرس و جو کردم شنیدم یامگا خودش سرش را پایین آورده است . حامدی فر خشن است، ولی عمدا که یامگا را نمی‌زند.

منبع: اطلاعات انلاین