مرد طلایی کشتی ایران ملی‌پوشان را سورپرایز کرد
مرد طلایی کشتی ایران ملی‌پوشان را سورپرایز کرد

سایت فدراسیون کشتی نوشت: دارنده مدال طلای المپیک المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی و ۵ مدال طلای جهانی در سال‌های ۱۹۶۵ منچستر، ۱۹۶۶ تولیدو، ۱۹۶۷ دهلی‌نو، ۱۹۶۹ ماردل پلاتا و ۱۹۷۰ ادمنتون صبح امروز (شنبه) ابتدا با حضور در فدراسیون کشتی، با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. موحد همچنین بازدیدی را از اماکن فدراسیون […]

- مرد طلایی کشتی ایران ملی‌پوشان را سورپرایز کرد

سایت فدراسیون کشتی نوشت: دارنده مدال طلای المپیک المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی و ۵ مدال طلای جهانی در سال‌های ۱۹۶۵ منچستر، ۱۹۶۶ تولیدو، ۱۹۶۷ دهلی‌نو، ۱۹۶۹ ماردل پلاتا و ۱۹۷۰ ادمنتون صبح امروز (شنبه) ابتدا با حضور در فدراسیون کشتی، با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

موحد همچنین بازدیدی را از اماکن فدراسیون شامل سالن بدن‌سازی، سالن همایش‌ها و کمپ‌های تیم‌های ملی به‌عمل آورد.

نابغه کشتی آزاد جهان به‌ترتیب با ملی‌پوشان فرنگی‌کار و ملی‌پوشان آزادکار دیدار و گفت‌وگو کرد.

موحد در این دیدار‌ها با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت باید بیش از پیش زحمت کشید، خطاب به ملی‌پوشان گفت: المپیک میدانی بزرگ‌تر از جهانی است، بکوشید که تمام توان خود را در این آوردگاه مهم انجام دهید که پس از آن پشیمانی سودی ندارد.

وی همچنین با خواندن شعر پهلوانی از سروده‌های خودش با مضمون: “زور و فن و عقل جرئت، توأمان، بایدت تا شوی یک قهرمان ـ هرکه را این چهار با هم جفت نیست، بر وی و زحمات وی باید گریست” گفت: برای موفقیت باید قدرت، فنون کشتی، عقلانیت و بی‌باکی را با هم داشته باشید و من وقتی به‌روی تشک می‌رفتم برایم فرقی نداشت که حریفم چه کشتی‌گیری است.

مرد طلایی کشتی آزاد ایران همچنین پس از بازدید از اماکن کشتی کشور، با تمجید از عملکرد فدراسیون، خاطرنشان کرد: واقعاً خوشحالم که کشتی به دست افراد آگاه و اهل فن خود افتاده است و امکانات فراهم‌شده، بسیار عالی و بی‌نظیر است.

منبع: اطلاعات انلاین