به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال بحرین و مالزی در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸ با قضاوت «احمد ابوبکار الکف» در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود بحرینی‌ها به پایان رسید. علی جعفر مدان […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال بحرین و مالزی در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۱۸ با قضاوت «احمد ابوبکار الکف» در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود بحرینی‌ها به پایان رسید. علی جعفر مدان تک گل این بازی را در دقیقه (۶+۹۰ به ثمر رساند.

ترکیب تیم ملی فوتبال بحرین: ابراهیم لطف الله، علی حسن علی سلمین (۷۹- علی الخلاصی)، ولید محمد الحیام، سید مهدی باقر، عادل محمد، مارهون (۷۱- مهدی فیصل الحمیدان)، محمد الحردان، موزس جونا (۵۵- جاسم ا حمد الشیخ)، کمیل حسن الاسود (۷۱- عیسی)، الحشاش (۵۵- هیلال)، علی جعفر مدان

ترکیب تیم ملی مالزی: هازم، مارک دیویس، تان، داین کولس، عارف آیمان (۷۴- رشید)، پائولو خوزه (۷۵- مورالس)، ویلکین، کوربی اونگ، هالیم (۸۴- سوماره)، سعد و کوتی (۴۶- اینسا)

چشم مالزی به ضد حملات در نیمه اول

بازیکنان تیم ملی فوتبال بحرین بازی را هجومی آغاز کردند و از همان ابتدا بازی مالکانه‌ای را ارائه دادند. حملات متعدد بازیکنان بحرین باعث شد آنها موقعیت‌های زیادی را روی دروازه مالزی ایجاد کنند اما نتوانستند از فرصت‌های به خوبی استفاده کنند و به گل برسند. در مقابل ملی پوشان مالزی که چشم به ضد حمله داشتند در ضد حملات صاحبت چند موقعیت شدند اما بحرینی‌ها اجازه گلزنی به مالزیایی‌ها ندادند.

بازی پر برخورد با ۳ پنالتی مشکوک

در ادامه دو تیم بازی را خیلی پر برخورد بازی را دنبال کردند و موقعیت‌های زیادی هم ریو دروازه یکدیگر ایجاد کردند. در حملات پی در پی بحرینی‌ها برخوردهای مشکوکی هم در محوطه جریمه مالزی رخ داد اما داور بازی اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد. دو تیم بازی رو به جولویی را ارائه می‌دادند اما تلاش برای رسیدن به گل در نیمه اول بی نتیجه ماند تا این دیدار در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

بازی یک طرفه بحرین که خبری از گل نبود

بازی در نیمه دوم کاملاً به سود بحرین بود و بازیکنان این تیم در بیشتر وقت‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و فشار زیادی را روی دروازه مالزی آوردند تا به گل برسند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری برای بحرینی‌ها از دست رفت. اشتباهات فردی بالای بحرینی‌ها موجب شد از فرصت‌هایی که به دست می‌آمد نتوانند به خوبی استفاده کنند.

پیروزی دراماتیک بحرین مقابل مالزی در دقایق پایانی

ضد حمله مالزی که گلی نداشت

در ادامه این بازیکنان مالزی بودند که نمی‌خواستند بازنده این بازی باشند دست به ضد حملات زدند که در دقیقه ۸۱ صاحب موقعیت بسیار خوبی شدند که دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بحرین آنها را ناکام گذاشت تا تک موقعیت مالزیایی‌ها در نیمه دوم از دست برود.

تلاشی بی حد و وصف دقایق پایانی بحرینی‌ها و گل پیروزی بخش

بازیکنان بحرین تا پایان بازی دست از حمله بر نداشتند اما بازیکنان مالزی با چنگ و دندان از دروازه خود دفاع می‌کردند تا گلی را دریافت نکنند. این اتفاق برای مالزی یک موفقت خوبی بود اما برای بحرینی که به دنبال پیروزی بود نه. تلاش بی حد و وصف بحرینی‌ها در دقایق پایانی به ثمر نشست و بازیکنان بحرین با یک شوت از پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه مالزی چسباندند تا پیروزی شیرینی را به ارمغان بیاورند.

منبع: مـهر