امید حامدی‌فر بازیکن جوان استقلال که سابقه حضور در تیم ملی امید را هم دارد، از حضور در تمرینات آبی پوشان منع شده و جواد نکونام روز پنجشنبه او را در اختیار باشگاه گذاشت. اصل قضیه این بود که حامدی‌فر پس از برخورد سهوی با کوین یامگا که موجب مصدومیت شدید این بازیکن شد، از […]

- به بازیکن اخراجی استقلال هشدار داده بودند مراقب رفتارش باشد/ قرار بود مشکل او ظرف ۳ روز حل شود

امید حامدی‌فر بازیکن جوان استقلال که سابقه حضور در تیم ملی امید را هم دارد، از حضور در تمرینات آبی پوشان منع شده و جواد نکونام روز پنجشنبه او را در اختیار باشگاه گذاشت. اصل قضیه این بود که حامدی‌فر پس از برخورد سهوی با کوین یامگا که موجب مصدومیت شدید این بازیکن شد، از طرف سرمربی استقلال تنبیه شد ولی پس از اینکه فهمید باید دور زمین بدود، حاضر به انجام چنین کاری نشد و همین مسئله زمینه برای کنار گذاشتن او را فراهم کرد.

شنیده می شود جواد نکونام هنوز شکل بازی امید حامدی فرد دربی را فراموش نکرده بود و به همین خاطر مربیان به او هشدار داده بودند که مراقب رفتارش در داخل زمین تمرین باشد و آنقدر بی‌محابا با بازیکنان بر سر تصاحب توپ درگیر نشود چون این ذهنیت روی سرش می‌ماند و علاوه بر اینکه در تمرین باعث مصدومیت همبازیان خود می‌شود، در مسابقات رسمی هم برای استقلال دردسر درست می‌کند ولی امید به این حرف گوش نکرد و با برخورد سهوی اما محکم خود موجب مصدومیت یامگا شد. روی همین اصل جواد نکونام تصمیم گرفت او را با دویدن دور زمین متوجه رفتارش کند.

حامدی‌فر حداکثر با سه روز تمرین جداگانه دوباره مجوز حضور در تمرینات گروهی را دریافت می‌کرد ولی با کاری که انجام داد فقط سرمربی استقلال می تواند در موردش تصمیم بگیرد. 

منبع: خبـر ورزشی