به گزارش روابط‌عمومی جشنواره نهال فین‌تک، فراخوان چهارمین دوره از جشنواره نهال فین‌تک آغاز شده و تا ششم بهمن ادامه دارد. جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به حوزه فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از راهکارها، محصولات و افراد تأثیرگذار در این حوزه می‌کوشد بارقه نوری برای رشد […]

- فراخوان چهارمین جشنواره نهال فین‌تک منتشر شد

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره نهال فین‌تک، فراخوان چهارمین دوره از جشنواره نهال فین‌تک آغاز شده و تا ششم بهمن ادامه دارد. جشنواره «نهال فین‌تک» رویدادی است که در پایان هر سال با پرداختن به حوزه فین‌تک در ایران و معرفی مجموعه‌ای از راهکارها، محصولات و افراد تأثیرگذار در این حوزه می‌کوشد بارقه نوری برای رشد فین‌تک در ایران باشد.

اولین جشنواره «نهال فین‌تک» اسفند سال ۱۳۹۸ هم‌زمان با یازدهمین رویداد فیناپ برگزار شد و دومین دوره آن با نگاهی ویژه به اپلیکیشن و راهکارهای برتر در دوران پاندمی کرونا، ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ برگزار شد. سومین دوره جشنواره نیز در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ در جمع فعالان حوزه فین‌تک، از برگزیدگان خود تقدیر کرد.

فرآیند برگزاری چهارمین جشنواره نهال فین‌تک از پاییز سال جاری آغاز شده و مراسم اختتامیه آن اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. آکادمی داوری ۱۵۰ نفره جشنواره نهال فین‌تک، اپلیکیشن، محصول، راهکار و استارتاپ‌هایی که به رقابت وارد شده‌اند را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. در تمامی دوره‌ها یکی از بخش‌های جذاب جشنواره، بخش افراد تاثیرگذار صنعت فین‌تک بوده که در این دوره نیز این بخش با تمرکز بر افراد تاثیرگذاری که نقش به‌سزایی در جهت رشد و تکامل صنعت فین‌تک داشته‌اند به قوت خود باقیست.

بخش‌های چهارمین جشنواره نهال فین‌تک:

۱- بررسی و انتخاب افراد تاثیرگذار در صنعت

۲- بررسی و انتخاب راهکارها و محصولات نوآورانه شرکت‌های فعال در صنعت

۳- معرفی استارتاپ‌ها منطبق با معیارهای ارزیابی و انتخاب استارتاپ‌های برتر

۴- بخش تولیدکنندگان محتوای رسانه‌ای، آموزشی یا تحلیلی در صنعت مالی

۵- جایزه تبرطلایی (ایده ضدنوآوری)

۶- معرفی بلاگر برتر حوزه مالی و فین‌تک

داوری کاندیداهای این دوره در دو مرحله انجام خواهد شد که معیارهای فنی و تجربی در آن لحاظ شده است. از جمله به نوآوری، تسهیل کسب‌وکاری و تاثیر اجتماعی می‌توان اشاره کرد. مراسم اختتامیه و معرفی برگزیده‌های سومین جشنواره نهال فین‌تک اسفند ۱۴۰۲ با حضور داوران و مهمانان ویژه برگزار خواهد شد.همچنین در این مراسم «ایده ضدنوآوری» سال با عنوان «تبر طلایی» با رای مردم اعلام خواهد شد.

نحوه ثبت‌نام در فراخوان

نمایندگان کسب‌وکارها، تولیدکنندگان محتوا و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ورود به چهارمین جشنواره نهال فین‌تک تا تاریخ ششم بهمن ۱۴۰۲ در وب‌سایت فیناپ به نشانی Finupevent.ir ثبت‌نام کنند.

منبع: خبـرآنلاین