نشست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک برگزار شد
نشست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک برگزار شد

به گزارش زیرنویس، دومین نشست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس کمیسیون و با حضور سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و با اکثریت اعضا برگزار شد. در این نشست پیش نویس آیین نامه این کمیسیون مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت. همچنین سرفصل‌های مهم تقویم کمیسیون پزشکی تا […]

به گزارش زیرنویس، دومین نشست کمیسیون پزشکی کمیته ملی المپیک به ریاست دکتر غلامرضا نوروزی رئیس کمیسیون و با حضور سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و با اکثریت اعضا برگزار شد.

در این نشست پیش نویس آیین نامه این کمیسیون مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفت. همچنین سرفصل‌های مهم تقویم کمیسیون پزشکی تا زمان المپیک پاریس۲۰۲۴ مطرح و مقرر شد تا اعضا پس از ملاحظه و بررسی در نشست‌های بعدی نظرات خود را بیان کنند.

در ادامه پیش بینی‌های لازم بمنظور برگزاری سمینارهای بین المللی در حوزه پزشکی ورزشی که قرار است بهار سال آتی در کیش برگزار شود، صورت گرفت.

در این نشست دبیرکل کمیته ملی المپیک به نقش مهم کمیسیون پزشکی و توجه به نیاز ورزشکاران به دانش روز در بحث مکمل‌های ورزشی و دوپینگ اشاره کردند و به اهمیت نقش کمیسیون در حفظ و ارتقا سطح سلامت ورزشکاران شرکت کننده در رویدادهای مرتبط با کمیته ملی المپیک تاکید داشتند.

در انتهای جلسه نیز احکام اعضای کمیسیون توسط دبیرکل و رئیس کمیسیون به ایشان اعطا شد. 

پایان پیام/

 





منبع: فارس