«عبدالهادی براهویی» بازداشت شد
«عبدالهادی براهویی» بازداشت شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری بزرگترین قاچاقچی مواد مخدر به نام «عبدالهادی برآهویی» خبر داد و اعلام کرد: طبق برآورد اولیه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از اموال این قاچاقچی توقیف شده است.

- «عبدالهادی براهویی» بازداشت شد

سردار ایرج کاکاوند روز یکشنبه در نشست خبری دستگیری خرده فروشان و معتادان را یکی از اولویت‌های پلیس دانست و گفت: مهم‌ترین اقدام اخیر پلیس مواد مخدر، دستگیری یکی از سرشبکه‌های انتقال مواد مخدر از آن سوی مرزها به داخل کشور بود.

وی با بیان اینکه این قاچاقچی با نام‌های مستعاری چون حاج شاه سلیم، حاج پرویز و حاج عبدالله فعالیت می‌کرد، اظهار داشت: این سرشبکه از مسیر کویری اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرد و علاوه بر حمایت از شبکه های توزیع موادمخدر، خود نیز از سوی شبکه های دیگر حمایت می‌شد.

سردار کاکاوند با بیان اینکه اعضای این باند در ۱۸ مرحله دستگیر شدند، افزود: از این باند ۱۳ تُن انواع مواد مخدر و ۳۷ نفر و ۳۲ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

به گفته سردار کاکاوند از این قاچاقچی مواد مخدر و تیم او بیش از ۱۳ تن مواد کشف و ضبط شد که ۵ تن از این میزان شیشه و هرویین بود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: به طور قطع این فرد برای ترانزیت و قاچاق مواد مخدر از مسیر ایران با افرادی در خارج از کشور ارتباط داشته است.

سردار کاکاوند با بیان اینکه سرکرده این باند در محل سکونت خود در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و دستگیر شد، اظهار داشت: طبق برآورد اولیه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان از اموال این قاچاقچی توقیف شد.

وی با بیان اینکه از مجموعه این فرد تعداد قابل ملاحظه‌ای سلاح شناسایی و توقیف شد، گفت: شناسایی، رهگیری و دستگیری این فرد توسط تیم‌های اطلاعاتی و انتظامی انجام شده است.

آرامش در شهر با جمع آوری ۱۱ هزار معتاد

به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر، در موضوع برخورد با معتادان متجاهر طرح آرامش در شهر در سراسر کشور اجرا شده است که در چهارمین دوره طی ۲ روز ۱۱ هزار نفر جمع‌آوری شدند.

سردار کاکاوند اظهارداشت: حدود پنج هزار کیلو انواع مواد مخدر از این تعداد معتاد متجاهر و توزیع کنندگان کشف شد.

۴۷۴۷

منبع: خبـرآنلاین