به گزارش زیرنویس ازقزوین، آتش پاد قدیر موسی خانی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین درساعت ۱۲:۵۹ دی ماه ۱۴۰۲ ، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ،روبروی لشگر ۱۶زرهی واقع  بلوار شهید بهشتی قزوین، خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۲شهید […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، آتش پاد قدیر موسی خانی گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین درساعت ۱۲:۵۹ دی ماه ۱۴۰۲ ، از وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ ،روبروی لشگر ۱۶زرهی واقع  بلوار شهید بهشتی قزوین، خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره ۲شهید بابایی  و۱ باغ دبیر را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود:اولین گروه نیرو‌های آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حریق رسیده و مشاهده کردند این خودرو   طعمه حریق شده و شعله‌های آتش به‌سرعت در حال گسترش به سایر قسمت‌ها است.

موسی خانی گفت: آتش‌نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفاء حریق، در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد:نیرو‌های عملیاتی پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، مأموریت خود را پایان دادند.

به گفته وی، در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش‌سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی است.

لیلابیگدلی/قزوین

منبع خبر: رکنـا