این وزارتخانه فراخوان جذب نیرو داد
این وزارتخانه فراخوان جذب نیرو داد

ایرنا نوشت: سیدمحمود اسلامی اظهار کرد: به منظور جذب نیروی انسانی جوان و نخبه و توسعه نیروی انسانی، فراخوان جذب نیرو از طریق بنیاد نخبگان منتشر شده است. وی با بیان اینکه بر اساس این فراخوان ۴۰۰ نیرو در رشته‌های مختلف جذب خواهند شد، گفت: عناوین شغلی مورد نیاز بر اساس این فراخوان شامل کارشناس فرهنگی […]

- این وزارتخانه فراخوان جذب نیرو داد

ایرنا نوشت: سیدمحمود اسلامی اظهار کرد: به منظور جذب نیروی انسانی جوان و نخبه و توسعه نیروی انسانی، فراخوان جذب نیرو از طریق بنیاد نخبگان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این فراخوان ۴۰۰ نیرو در رشته‌های مختلف جذب خواهند شد، گفت: عناوین شغلی مورد نیاز بر اساس این فراخوان شامل کارشناس فرهنگی و هنری، کارشناس تحلیل و تولید نرم‌افزار، کارشناس شبکه، کارشناس برنامه ریزی، کارشناس امور مالی، کارشناس امور اداری، کارشناس حقوقی، کارشناس راهبردی امور فرهنگی، کارشناس امور چاپ و انتشارات، کارشناس امور رسانه و تبلیغ، کارشناس امور قرآن و عترت و کارشناسان راهبردی امور هنری است.

اسلامی با تاکید بر اینکه علاقمندان جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی این فراخوان می‌توانند به دفترچه راهنمای فراخوان مراجعه کنند، تصریح کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه، ۱۵ بهمن ماه تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری در کشور و همچنین تحقق عدالت فرهنگی، ۸۵ درصد از نیروهای جدید به استان‌ها اختصاص داده شده است.

منبع: اطلاعات انلاین