جام ملت‌ های آسیا| ناکامی مجدد شاگردان برانکو این بار با قضاوت داور ایرانی
جام ملت‌ های آسیا| ناکامی مجدد شاگردان برانکو این بار با قضاوت داور ایرانی

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در آخرین روز دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های عمان و تایلند در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا چهارمین نتیجه صفر بر صفر جام رقم […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، در آخرین روز دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های عمان و تایلند در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند.

این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا چهارمین نتیجه صفر بر صفر جام رقم بخورد.

موعود بنیادی‌فر، داور ایرانی که پیش از این ۲ بار به عنوان داور چهارم در جام ملت‌های ۲۰۲۳ فعالیت کرده است، برای اولین بار به عنوان داور وسط در این جام سوت زد و سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم نیز کمک‌هایش بودند. ضمن اینکه علیرضا فغانی داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که از طرف فدراسیون استرالیا در این جام معرفی شده نیز داور چهارم بازی بود.

با این نتیجه تایلند ۴ امتیازی شد و موقت تا پیش از دیدار عربستان و قرقیزستان صدر جدول گروه F را حفظ کرد اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ با یک امتیاز در رتبه سوم باقی ماندند و باید امیدوار باشند تا در بازی پایانی خود در مرحله گروهی امتیازهای لازم را مقابل قرقیزها برای صعود به یک هشتم کسب کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس