به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «بازی به صورت خودکار لغو می‌شود»، این واکنش تند جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا به نژادپرستی برخی از تماشاگران فوتبال در بازی‌های هفته جاری در لیگ های اروپا است. در بازی اودینزه و شفیلد ونزدی در روز شنبه  که در آن کیسی پالمر از کاونتری مورد توهین نژادپرستانه یکی […]

- بازی به صورت خودکار لغو می‌شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، «بازی به صورت خودکار لغو می‌شود»، این واکنش تند جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا به نژادپرستی برخی از تماشاگران فوتبال در بازی‌های هفته جاری در لیگ های اروپا است.

در بازی اودینزه و شفیلد ونزدی در روز شنبه  که در آن کیسی پالمر از کاونتری مورد توهین نژادپرستانه یکی از هواداران میزبان قرار گرفت. همچنین در پیروزی میلان هواداران اودینزه به مایک ماینان دروازه‌بان میلان توهین نژادپرستانه کردند که به همین خاطر بازی برای مدت کوتاهی به حالت تعلیق درآمد.

رئیس فیفا اتفاقات بازی اودینزه و شفیلد ونزدی را «نفرت‌انگیز و غیرقابل قبول» توصیف کرد. اینفانتینو درباره توهین به گلر روسونری هم  گفت که «یک بار برای همیشه علیه نژادپرستی و نه به هر شکلی از تبعیض» را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا