زخم کاری مانچینی به سعودی‌ها با شانس دادن به ۴ تیم
زخم کاری مانچینی به سعودی‌ها با شانس دادن به ۴ تیم

خبرنگار ورزشی فارس، «عربستان شانس قهرمانی ندارد!» این جمله جنجال برانگیز روبروتو مانچینی، سرمربی سرشناس عربستان بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل قرقیزستان و صعود به مرحله بعد جام ملت های آسیا است. مانچینی با دستمزد سالیانه ۲۸ میلیون دلار روی نیمکت تیم ملی عربستان گران ترین مربی جام ملت های آسیا و همچنین […]

خبرنگار ورزشی فارس، «عربستان شانس قهرمانی ندارد!» این جمله جنجال برانگیز روبروتو مانچینی، سرمربی سرشناس عربستان بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل قرقیزستان و صعود به مرحله بعد جام ملت های آسیا است.

مانچینی با دستمزد سالیانه ۲۸ میلیون دلار روی نیمکت تیم ملی عربستان گران ترین مربی جام ملت های آسیا و همچنین گران ترین مربی فوتبال دنیا به شمار می آید.

سرمربی ایتالیایی می گوید که عربستان شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا ندارد بلکه ۴ تیمی که شانس قهرمانی در این رقابت ها دارند عبارتند از : ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ایران هستند.

- زخم کاری مانچینی به سعودی‌ها با شانس دادن به ۴ تیم

مانچینی از آغاز مسابقات جام ملت های آسیا برای عربستان حاشیه سازی کرده است. این مربی ابتدا در نشست خبری اولین بازی سعودی ها به ۳ بازیکن سرشناس این کشور (الفرج، العقیدی و الغنام) حمله کرد و دلیل خط خوردن نام این ۳ بازیکن را خواست خودشان عنوان کرد. این اظهارات مانچینی علیه سلمان الفرج، کاپیتان الهلال و تیم ملی باعث شد تا بسیاری از پیشکسوتان عربستان به او حمله کنند.

نشریه الریاضیه می نویسد که اظهارات شب گذشته مانچینی درباره شانس نداشتن عربستان برای قهرمانی و دادن شانس به ۴ تیم دیگر باعث خشم زیاد هواداران فوتبال این کشور شده و از فدراسیون فوتبال درخواست داشتند به این اظهارات رسیدگی فوری کنند.

پایان پیام/

 





منبع: فارس