بازار دوحه در تسخیر هواداران فوتبال ایران با پرچم ۳ رنگ
بازار دوحه در تسخیر هواداران فوتبال ایران با پرچم ۳ رنگ

زیرنویس؛ «ایران، ایران گل بزن» این شعار لیث نوبری، بازیکن سابق پرسپولیس در برنامه زنده شبکه الکاس قطر به همراه تماشاگران ایرانی در بازار واقف دوحه است. هواداران فوتبال ایرانی در بازار واقف دوحه (محل تجمع هواداران فوتبال آسیا) دور هم جمع شدند و با برافراشتن پرچم سه رنگ کشورمان شروع به شادی کردند و […]

زیرنویس؛ «ایران، ایران گل بزن» این شعار لیث نوبری، بازیکن سابق پرسپولیس در برنامه زنده شبکه الکاس قطر به همراه تماشاگران ایرانی در بازار واقف دوحه است.

هواداران فوتبال ایرانی در بازار واقف دوحه (محل تجمع هواداران فوتبال آسیا) دور هم جمع شدند و با برافراشتن پرچم سه رنگ کشورمان شروع به شادی کردند و در حمایت از تیم ملی فوتبال شعار دادند که توجه هواداران کشورهای دیگر را به خود جلب کردند.

تیم ملی کشورمان در دو بازی خود به ترتیب فلسطین و هنگ کنگ را شکست داد و با ۶ امتیاز صعودش را قطعی کرد. شاگردان قلعه نویی فردا (سه شنبه) باید به مصاف امارات بروند.

لیث نوبری، بازیکن سابق پرسپولیس و کارشناس فوتبال شبکه الکاس با دیدن صحنه شعارهای هواداران فوتبال ایران در بازار واقف در استودیو شبکه قطری به همراه آنها برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

در زیر می توانید شادی و پایکوبی هواداران فوتبال ایران در بازار معروف دوحه را تماشا کنید.

پایان پیام/





منبع: فارس