«عربستان شانس قهرمانی ندارد!» این جمله جنجال برانگیز روبروتو مانچینی، سرمربی سرشناس عربستان بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل قرقیزستان و صعود به مرحله بعد جام ملت های آسیا است. سرمربی ایتالیایی می گوید که عربستان شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا ندارد بلکه ۴ تیمی که شانس قهرمانی در این رقابت ها […]

- مانچینی عربستانی‌ها را ناامید کرد

«عربستان شانس قهرمانی ندارد!» این جمله جنجال برانگیز روبروتو مانچینی، سرمربی سرشناس عربستان بعد از پیروزی ۲ بر صفر مقابل قرقیزستان و صعود به مرحله بعد جام ملت های آسیا است.

سرمربی ایتالیایی می گوید که عربستان شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا ندارد بلکه ۴ تیمی که شانس قهرمانی در این رقابت ها دارند عبارتند از : ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ایران هستند.

گفتنی است مانچینی با دستمزد سالیانه ۲۸ میلیون دلار روی نیمکت تیم ملی عربستان گران ترین مربی جام ملت های آسیا و همچنین گران ترین مربی فوتبال دنیا به شمار می آید.

نشریه الریاضیه می نویسد که اظهارات شب گذشته مانچینی درباره شانس نداشتن عربستان برای قهرمانی و دادن شانس به ۴ تیم دیگر باعث خشم زیاد هواداران فوتبال این کشور شده و از فدراسیون فوتبال درخواست داشتند به این اظهارات رسیدگی فوری کنند.

بیشتر بخوانید: بزرگان سعودی مانع جدایی بنزما؟/ کریم می‌خواهد برود اما…

منبع: خبـر ورزشی