به گزارش زیرنویس به نقل از صدا و سیما، در اثر مسمومیت ناشی از نشت گاز منوکسیدکربن در یک موسسه خیریه تعدادی از دانش آموزان ساکن در این موسسه به بیمارستان منتقل شدند. مرکز خراسان رضوی، مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در پی اعلام حادثه نشت گاز منوکسیدکربن در یک موسسه خیریه، […]

به گزارش زیرنویس به نقل از صدا و سیما، در اثر مسمومیت ناشی از نشت گاز منوکسیدکربن در یک موسسه خیریه تعدادی از دانش آموزان ساکن در این موسسه به بیمارستان منتقل شدند.

مرکز خراسان رضوی، مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در پی اعلام حادثه نشت گاز منوکسیدکربن در یک موسسه خیریه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۴۴ سازمان آتش نشانی به همراه تجهیزات مرتبط به محل حادثه در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی اعزام شدند.

آتشپاد دوم حسین صالح افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، نشت گاز منوکسیدکربن از مسیر لوله‌های دودکش وسایل گرمایشی در ساختمان ۴ طبقه‌ی یک موسسه خیریه رخ داده است که حدود ۱۱۰ دانش آموز از شهرهای مختلف کشور در این موسسه اسکان دارند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله نسبت به تخلیه و تهویه مکان اقدامات لازم را انجام دادند و تعدادی از دانش آموزان که دچار مسمومیت ناشی از نشت گاز منوکسیدکربن شده بودند را برای انتقال به بیمارستان تحویل نیروهای اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

مدیر منطقه ۴ عملیات آتش نشانی مشهدگفت: حال عمومی سایر دانش آموزان و مربیان آنها خوب گزارش شده است و آتش نشانان پس از ایمن سازی و ارائه تذکرات ایمنی لازم به ماموریت خود خاتمه دادند.