میلاد میداوودی مهاجم اسبق تیم استقلال در گفتگو با زیرنویس، درباره دلیل حضورش در محل تمرین این تیم و مسائلی از این دست اظهاراتی را مطرح کرد که حرف های تازه او را در ادامه می خوانید: چه شد که به محل تمرین استقلال رفتی؟ مدتی بود که دنبال یک فرصت بودم تا به تمرین […]

میلاد میداوودی مهاجم اسبق تیم استقلال در گفتگو با زیرنویس، درباره دلیل حضورش در محل تمرین این تیم و مسائلی از این دست اظهاراتی را مطرح کرد که حرف های تازه او را در ادامه می خوانید:

چه شد که به محل تمرین استقلال رفتی؟

مدتی بود که دنبال یک فرصت بودم تا به تمرین استقلال بروم و خیلی خوشحالم که این موقعیت در نهایت پیش آمد و توانستم از نزدیک دوستان استقلالی به ویژه جواد نکونام را ببینم.

از چه زمانی با نکونام آشنا شدی؟

من و آقا جواد در باشگاه پاس بودیم. من برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی به باشگاه پاس پیوستم و آن زمان در تیم‌های امید و بزرگسالان کنار آقا جواد حضور پیدا کردم که این افتخاری برایم بود.

تا چه اندازه از تیم نکونام و سبک کارش شناخت داری؟

او در دوران فوتبالش یک بازیکن جنگجو بود و واقعاً خستگی ناپذیر به نظر می‌رسید. همه تیم خسته می‌شدند اما جواد نکونام همچنان با قدرت در زمین حضور پیدا می‌کرد. حالا این روحیه و جنگندگی را به تیمش منتقل کرده است.

تیم استقلال و عملکردش در نیم فصل اول چه صحبتی داری؟

من به عنوان یک هوادار و نه به عنوان یک پیشکسوت استقلال، به شدت طرفدار این تیم و سرمربی اش هستم چرا که یکی مثل جواد نکونام و هدایت آن را در دست دارد. استقلال درست مثل خود جواد نکونام در زمین مسابقه حضور پیدا می‌کند؛ جنگنده و خستگی‌ناپذیر. شاید بتوانم بگویم مهم‌ترین ویژگی و فاکتور استقلال در نیم فصل اول همین موضوع بود که باعث شد بتواند با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که در طول این مسیر استقلال را اذیت می‌کرد در صدر جدول لیگ برتر بایستد. واقعا این تیم باید مایه افتخار استقلال و هوادارانش باشد. تک تک اعضای این تیم چه در کادرفنی و چه بازیکنان برای رسیدن به چنین جایگاهی تلاش کرده‌اند و این کاملاً مشخص است.

با این حساب همچنان هوادار تیم استقلال هستی؟

حالا باید بگویم علاوه بر استقلال هوادار نکونام هم هستم، چون او این تیم را ساخته و پرداخته کرده و این را هم مطمئنم که خیلی از هواداران استقلال مثل من فکر می‌کنند.

درباره اتفاق تلخی که چند روز پیش برای هافبک فرانسوی استقلال افتاد صحبتی داری؟

بدون شک کوین یامگا یکی از بهترین بازیکنان چند فصل اخیر استقلال بوده و من مطمئنم که او با این مشکل کنار می‌آید و در نهایت دوباره به جمع بازیکنان برمی‌گردد. من واقعاً به شهامت و پشتکار او ایمان دارم.

دخترم روز دربی به استادیوم رفت و برای پرسپولیسی ها کری خواند/ استقلال در زمین می جنگد؛ درست مثل نکونام/ هیچ بازیکنی مثل یامگا نبود، او خیلی زود برمی گردد
لحظه ضربه زدن یامگا به توپ از روی نقطه پنالتی در دربی ۱۰۲

چطور؟

کاری که او در بازی دربی انجام داد از پس هیچ بازیکنی بر نمی‌آید. وقتی شما در دقیقه ۹۷ پشت ضربه پنالتی در دربی باشی و خیلی راحت توپ را گل کنی، واقعاً شهامت می‌خواهد. زدن چنین پنالتی کار هر کسی نیست و همان طور که کوین یامگا به راحتی از پس این ضربه برآمد مطمئنم از پس این مشکل هم برمی‌آید.

از دربی خاطره دیگری هم داری؟

همان روز دخترم به اتفاق دوستانش به استادیوم رفته بود و بازی را از نزدیک می‌دید. او در استادیوم برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده بود. من خودم آن روز در خانه کنار پدرم که پرسپولیسی است بودم و من هم برای او کری می‌خواندم.

تا چه اندازه به قهرمانی استقلال امیدوار هستی؟

به نظرم قهرمانی در نیم فصل می‌تواند زمینه‌ساز مهمی در جهت رسیدن به قهرمانی پایان فصل باشد چرا که استقلال نیم فصل اول بیشترین امتیازات را جمع کرد و اگر با همین شرایط به نیم فصل دوم برگردد می‌تواند قهرمانی این فصل را از آن خودش کند. فقط امیدوارم تیم با بدشانسی مواجه نشود. چون در غیر این صورت استقلال مستحق کسب عنوان قهرمانی است.

منبع: خبـر ورزشی