قالیشویی مجاز پاک مهر تهران دارای شعبات مختلف در مناطق ۲۲ گانه تهران است. قالیشویی اندرزگو، قالیشویی در ونک، پونک و… از جمله این شعبات است. قالیشویی پاکمهر به دلیل کیفیت خدمات خود از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما در کنار کیفیت، تنوع خدمات این قالیشویی نیز توانسته است افراد زیادی را به سمت […]

 

قالیشویی مجاز پاک مهر تهران دارای شعبات مختلف در مناطق ۲۲ گانه تهران است. قالیشویی اندرزگو، قالیشویی در ونک، پونک و… از جمله این شعبات است. قالیشویی پاکمهر به دلیل کیفیت خدمات خود از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما در کنار کیفیت، تنوع خدمات این قالیشویی نیز توانسته است افراد زیادی را به سمت خود جلب کند. خدماتی که شاید بسیاری از شما علاقه مندان به قالیشویی پاکمهر نیز با آن آشنا نباشید. از این رو ما در اینجا به برخی از این خدمات اشاره می‌کنیم تا شما بتوانید با تمام این خدمات آشنا شوید.

خدمات قالیشویی مجاز پاک مهر تهران

فعالیت‌ها و خدمات قالیشویی پاکمهر بسیار متنوع است. با این حال اگر بخواهیم به چند مورد از بهترین خدمات این قالیشویی اشاره کنیم می‌توانیم آنها را در گسترده بودن شعبات، شستشوی فرش ماشینی و دستباف، شستشوی میز و صندلی ناهار خوری، شستشوی تابلو فرش، خدمات تعمیر و خدمات شست و شوی کفپوش‌های متعدد اشاره کرد.

 

گسترده بودن شعبات

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم یکی از بهترین ویژگی‌های قالیشویی مجاز پاک مهر تهران، شعبات گسترده آن است. پاک مهر در تمام مناطق تهران شعباتی را دایره کرده است تا دسترسی شما شهروندان به آن خدمات سریع و آسان باشد. قالیشویی در پونک، قالیشویی در هنگام، قالیشویی در شهرک غرب و… برخی از این شعبات هستند. نحوه دسترسی به این شعبات نیز علاوه بر شماره تماس‌ها، از طریق آنلاین نیز است.

 

فرش ماشینی و دست بافت

شستشوی فرش ماشینی و دست بافت

مهم‌ترین فعالیت قالیشویی مجاز پاک مهر تهران، شست و شوی قالی‌های دستباف و ماشینی است. هر دو نوع قالی‌ها در قالیشویی مجاز پاک مهر تهران از طریق دستگاه‌های کاملا اتوماتیک شسته می‌شوند. البته برخی از قالیشویی‌ها از دستگاه‌های دستی استفاده می‌کنند. یعنی بخشی از فرآیند شست و شو از طریق شست و شوی دستی انجام می‌شود. اما در قالیشویی پاکمهر تمام مراحل شست و شو با دستگاه انجام می‌شود.

فرآیند شست و شو شامل استفاده از شوینده‌های باکیفیت و نیز استفاده از مواد استریلیزه است. یعنی قالی‌ها علاوه بر شست و شوی کامل، استریلیزه نیز می‌شوند. این مرحله برای کسب اطمینان لازم از موارد بهداشتی است که در قالیشویی پاکمهر به صورت اختصاصی انجام می‌شود.

شست و شوی فرش قالیشویی سعادت اباد با ویژگی‌هایی چون کیفیت بالا و شست و شوی شرعی نیز همراه است. منظور از کیفیت بالا این است که نه تنها قالی‌های شما به طور کاملا اصولی تمیز می‌شوند بلکه قالی‌های بدون هیچ گونه آسیبی به شما تحویل داده می‌شوند. این ویژگی در مورد قالی‌های دستباف اهمیت زیادی دارد. زیرا اگر شست و شوی قالی‌های دستباف به شکل اصولی نباشد در این صورت رنگ‌های قالی به هم می‌ریزد. البته روش‌های شست و شو در قالی شویی پاک مهر متنوع است؛ اما دو روش غالب شامل شست و شوی عادی و شست و شوی پیشرفته است:

شست و شوی عادی

منظور از شست و شوی عادی شستن قالی‌ها با استفاده از مراحل زیر است:

  • جارو کردن قالی‌ها
  • خیس کردن قالی‌ها
  • استفاده از شوینده‌ها
  • آبگیری
  • خشک کردن

با استفاده از مراحل فوق، قالی‌ها به بهترین شکل ممکن تمیز می‌شوند. این روش، جزء روشهای غالب در قالیشویی و برای انواع قالی‌ها است. در مورد روش پیشرفته نیز مراحل فوق انجام می‌شود. با این تفاوت که در اعلاشویی مراحل فوق چندین بار تکرار می‌شود.

از آنجا که مراحل شست و شو در قالیشویی مجاز پاک مهر تهران شامل آبگیری نیز است، بنابراین می‌توان گفت این نوع شست و شو با شست و شوی شرعی نیز مطابقت دارد. همانطور که گفته شد تمام مراحل فوق با دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود. برخی از دستگاه‌ها شامل دستگاه دیسکی، میزی، ریلی و.. است.

شستشوی میز و صندلی ناهار خوری

در قالیشویی مجاز پاکمهر تهران علاوه بر خدمات مربوط به قالیشویی خدمات دیگری همچون شست و شوی میز و صندلی ناهار خوری نیز ارائه می‌شود. البته مبلمان نیز شامل خدمات پاکمهر است. شست و شوی میز و صندلی ناهار خوری و مبلمان نیز از طریق دستگاه‌ها انجام می‌شود و کیفیت آن در حد بسیار عالی است.

شستشوی تابلو فرش

 اکثر تابلو فرش‌ها از جنس ابریشم هستند و یا مقداری ابریشم در آن‌ها استفاده شده است. این بدان معناست که شست و شوی دستی تابلو فرش‌ها می‌تواند به رنگ آنها آسیب بزند. بنابراین شست و شوی تابلو فرش‌ها، کاری کاملا تخصصی است. اما قالیشویی پاکمهر با استفاده از دستگاه‌های تخصصی خود این کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. در شست و شوی پاکمهر، تابلو فرش‌ها به شکل روز اول خود تمیز و نو می‌شوند.

انواع رفو

رفوگری جز خدمات تعمیر قالی است. رفوگری به معنای ترمیم قسمت‌های آسیب دیده و پاره شده قالی است. البته برخی رفوگری را شامل سایر خدمات تعمیر مانند ریشه زنی، رنگبندی و… نیز می‌دانند. برخی نیز معتقدند این تعمیرات جزء تعمیرات تخصصی هستند. با این حال سایر خدمات تعمیر قالیشویی پاکمهر عبارتند از:

ریشه زنی

در تعمیرات مربوط به ریشه زنی، ریشه‌های فرسوده یا خراب شده قالی‌ها، تعمیر می‌شوند.

قلم زنی

در فرآیند قلم زنی قسمت‌های روشن و تیره قالی‌ها اصلاح می‌شود. معمولا وقتی قسمتی از قالی در معرض نور خورشید است، از نظر رنگبندی روشن‌تر از سایر قسمت‌ها می‌شود. این موضوع باعث می‌شود تا رنگ قالی‌ها یک دست نباشد. اما با قلم زنی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

رنگبندی

در رنگبندی، رنگ‌هایبه هم ریخته قالی اصلاح می‌شود. این مشکل معمولا در قالی‌های دستباف رایچ است. با تعمیرات رنگبندی، به هم ریختگی رنگ قالی‌های شما اصلاح می‌شود.

تعمیر شیرازه

شیرازه یا همان قسمت طولی و کناری قالی از جمله قسمت‌هایی است که به هر دلیلی در معرض آسیب است. خرابی شیرازه می‌تواند شکل و شمایل قالی شما را به طور کلی دچار آسیب کند. اما با تعمیرات شیرازه پاکمهر این مشکل به راحتی قابل حل است.

دارکشی

یکی از مشکلات شایع دیگر در قالی‌ها به خصوص قالی‌های دستباف، کج شدگی قالی یا در مواردی فرورفتگی یا برآمدگی قالی است. قالیشویی پاکمهر با تعمیرات دارکشی این مشکل را به راحتی حل می‌کند.

شست و شوی انواع کفپوش‌ها

در قالیشویی پاکمهر علاوه بر خدمات مربوط به قالی‌های دستباف، ماشینی، مبلمان، میز و صندلی غذاخوری، خدمات مربوط به کفپوش‌های مختلف از جمله گلیم، زیلو، موکت، پتو و… نیز انجام می‌شود. در این قالیشویی همچنین خدمات مربوط به انواع تشک‌ها نیز ارائه می‌گردد. تمام این خدمات نیز مانند خدمات قالی‌ها از طریق دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود.

ویژگی‌های قالیشویی مجاز پاک مهر تهران

قالیشویی پاکمهر علاوه بر خدمات خود از ویژگی‌های خاصی نیز برخوردار است. این ویژگی‌ها شامل سرعت و نظم بالا است.

ویژگی سرعت را می‌توان در هنگام جمع آوری و تحویل قالی‌ها مشاهده کرد. بر این اساس بعد از اولین تماس شما نیروهای پاکمهر قالی‌های شما را جمع آوری می‌کنند و به محل شست و شو انتقال می‌دهند. فرآیند شست و شو بعد از تحویل نیز با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود. دلیل این موضوع گذشته از سرعت عمل بالای نیروهای پاکمهر، استفاده از دستگاه‌های پیشرفته است که پیش از این به آنا اشاره کردیم. از طرفی نیروهای پاکمهر هر هفت روز هفته فعالیت دارند. از این رو شما در هر روزی که تماس بگیرید نیروهای پاکمهر پاسخگوی شما خواهند بود.

در کنار جمع آوری، فرآیند تحویل نیز بر اساس سرعت و نظم بالا است. یعنی به فاصله کمی بعد از شست و شو (معمولا طی دو یا سه روز کاری) قالی‌ها تحویل داده می‌شوند. در زمان تحویل قالی‌ها به صورت لول شده و در داخل کاوری مختص پاکمهر قرار داده می‌شوند تا قسمت زیرین قالی‌ها نیز کاملا تمیز بماند.

مشتری مداری

در قالیشویی پاکمهر، مشتری مداری نیز اهمیت زیادی دارد. خدمات مشتری مداری به کمک و پشتیبانی ارائه شده به مشتریان قبل و بعد از استفاده از خدمات اشاره دارد. معمولا در کسب و کارهایی که رضایت مشتریان اهمیت زیادی دارد، به خدمات مشتری مداری نیز اهمیت داده می‌شود. بر این اساس برای برآوردن انتظارات مشتری، ایجاد وفاداری و دستیابی به رضایت مشتری، خدماتی خاص ارائه می‌شود. خدمات مشتری مداری شامل تعاملات از طریق روش‌های مختلف از جمله تماس تلفنی و یا ارتباطات آنلاین است. تمام این اهداف و اقدامات در قالیشویی پاکمهر جهت جلب رضایت مشتریان صورت می‌گیرد؛ زیرا مشتری مداری جایگاه خاصی در این قالیشویی دارد. هدف اولیه خدمات مشتری مداری این است که اطمینان حاصل شود که مشتریان از خدماتی که دریافت کرده‌اند رضایت کامل دارند و آن کسب و کار نیز از مشتریان خود در هر مرحله‌ای حمایت می‌کند. این موضوع شامل رسیدگی به سؤالات ، دیدگاه‌ها، انتقادات مطرح شده و نیز دریافت راهنمایی‌های لازم جهت استفاده از خدمات است.

سخن نهایی قالیشویی مجاز پاکمهر در تهران

پاک مهر، قالیشویی مجاز در تهران، به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خدمات قالیشویی در سطح شهر می‌باشد. پاک مهر با مجوزهای قانونی فعالیت، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای رفع نیازهای مشتریان خود ارائه می‌دهد. در مجموع، قالیشویی مجاز پاک مهر تهران به دلیل خدمات باکیفیت، متنوع و تعهد به جلب رضایت مشتری، شهرت زیادی به دست آورده است. پاک مهر چه برای قالیشویی، چه تعمیرات و یا سایر خدمات نظافتی، انتخابی مطمئن برای کسانی است که به دنبال راه حل های درجه یک قالیشویی در تهران هستند.

 

منبع خبر: رکنـا