ادعای جنجالی درباره آینده بنزما در عربستان
ادعای جنجالی درباره آینده بنزما در عربستان

ورزش سه نوشت: همانطور که فابریزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی، تایید کرده که تنش بین کریم بنزما و باشگاهش ادامه دارد، به نظر می رسد آینده کریم بنزما فرانسوی در تیم الاتحاد در هاله ای از ابهام قرار دارد. الشرق الاوسط خبر داده مقامات “لیگ حرفه ای عربستان” همچنان می خواهند بنزما در باشگاه خود، […]

- ادعای جنجالی درباره آینده بنزما در عربستان

ورزش سه نوشت: همانطور که فابریزیو رومانو، روزنامه نگار ایتالیایی، تایید کرده که تنش بین کریم بنزما و باشگاهش ادامه دارد، به نظر می رسد آینده کریم بنزما فرانسوی در تیم الاتحاد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

الشرق الاوسط خبر داده مقامات “لیگ حرفه ای عربستان” همچنان می خواهند بنزما در باشگاه خود، الاتحاد بماند یا حداقل به یک باشگاه عربستانی دیگر بپیوندد تا به حضور خود در عربستان سعودی ادامه دهد.

رومانو تایید کرد که کریم تنها از طریق کاهش چشمگیر حقوق سالانه اش می تواند به اروپا بازگردد و فسخ قرارداد او نیز مبلغ زیادی را در پی خواهد داشت.

این منبع خاطرنشان کرد که بازیکن الاتحاد به تنهایی تمرین می کند و با سایر اعضای گروه تمرین نمی کند، زیرا شرایط در حال حاضر کاملاً متشنج است.

فقط یک نفر در اروپا تلاش می کند تا تمام توان خود را برای آوردن بنزما به اروپا انجام دهد. او کسی نیست جز جان تکستور، مالک باشگاه لیون فرانسه که این روزها در لیگ یک شرایط مناسبی ندارند.

منبع: اطلاعات انلاین