امیر قلعه نویی در نشست خبری دیدار تیم های ایران – امارات به نکته های زیر اشاره کرد: *انتقاد باید صورت بگیرد، ولی تخریب کردن فرق می‌کند، این وسط خیلی‌ها انتقاد کردند چرا به تورنمنت اردن رفتید؟ الان چهار تیمی که در تورنمنت اردن حضور داشتند کجا هستند؟ گفتند چرا به تورنمنت کافا رفتید؟ *روز […]

- به خاطر گل روی امیر قلعه‌نویی؛ دهان همه را ببندید...

امیر قلعه نویی در نشست خبری دیدار تیم های ایران – امارات به نکته های زیر اشاره کرد:

*انتقاد باید صورت بگیرد، ولی تخریب کردن فرق می‌کند، این وسط خیلی‌ها انتقاد کردند چرا به تورنمنت اردن رفتید؟ الان چهار تیمی که در تورنمنت اردن حضور داشتند کجا هستند؟ گفتند چرا به تورنمنت کافا رفتید؟

*روز گذشته قرقیزستان چیزی نزدیک به ۱۰۰ دقیقه ۱۰نفره و برخی دقایق ۹نفره بازی کرد، ولی در کشور خودشان با حضور رئیس جمهور و تماشاگران‌شان پنج گل به این تیم زدیم و چقدر انتقاد شد. بنابراین، این تورنمنت حقانیت ما را در جاهایی ثابت می‌کند.

*هنگ‌کنگ و فلسطین در هر گروهی قرار داشتند حداقل به‌عنوان تیم سوم صعود می‌کردند.

*ما مقابل هنگ‌کنگ یکی از بازی‌های خوب‌مان را انجام دادیم، من نمی‌گویم، آمار این را می‌گوید.

سرمربی تیم ملی ایران قصد کوتاه آمدن ندارد و در تمام کنفرانس ها و نشست های خبری قبل و پس از بازی ها، نیش و کنایه هایش را به منتقدان می زند.

البته قلعه نویی مستقیما اشاره نمی کند که منظورش چه کسانی هستند و کدام رسانه ها با نوشته های خود، او را عصبانی می کنند و اجازه نمی دهند حقانیت امیر ثابت شود اما از آنجا که فعلا بازی با امارات را در پیش داریم و همواره هم کاسه و کوزه ها سر منتقدان و رسانه ها شکسته می شود، نقدِ حرف های او را به آینده موکول می کنیم.

پیشنهاد فعلی ما این است که کل فوتبال ایران را تعطیل کنیم، دهان همه را هم ببندیم، بازی ها را با آسودگی خاطر تماشا کنیم و از مربیگری قلعه نویی در تیم ملی و هنرنمایی شاگردان او لذت ببریم.

در همین ارتباط: قلعه‌نویی: تعریف مانچینی از من باعث شد در ایران دشمن پیدا کند/ خداداد عزیزی برای من قابل احترام است اما…

منبع: خبـر ورزشی