پرسپولیس این روزها درگیر مسائل داخلی خاصی شده و نکته جالب توجه این‌جاست که دقیقا ۱۰ سال قبل نیز به‌نوعی دیگر با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کرد. در آن زمان کریم باقری دستیار اول علی دایی محسوب می‌شد و طی یک کنفرانس مطبوعاتی که شرح آن دوم بهمن سال ۹۲ در زیرنویس منتشر […]

پرسپولیس این روزها درگیر مسائل داخلی خاصی شده و نکته جالب توجه این‌جاست که دقیقا ۱۰ سال قبل نیز به‌نوعی دیگر با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می‌کرد.

در آن زمان کریم باقری دستیار اول علی دایی محسوب می‌شد و طی یک کنفرانس مطبوعاتی که شرح آن دوم بهمن سال ۹۲ در زیرنویس منتشر شد، با صراحت پیرامون برخی از مشکلات سرخ‌پوشان صحبت کرد. این ملی‌پوش اسبق و پرافتخار در خلال کنفرانسی که پس از شکست پرسپولیس مقابل گسترش فولاد با خبرنگاران در تبریز داشت، پیرامون وضعیت این تیم گفت: ما به خاطر این شکست از کورس قهرمانی دور شدیم و کارمان دشوارتر شد. بازیکنان پرسپولیس باید به خودشان بیایند و بدانند در چه تیمی مشغول بازی هستند. مشکلات پرسپولیس با حرف زدن درست نمی‌شود بلکه باید اقدام دقیق و عملی انجام داد. این واقعیتی غیرقابل‌کتمان پیرامون پرسپولیس است.

اتفاقا پرسپولیس در حال حاضر هم یک دغدغه داخلی دارد و بازیکنان این تیم هنوز نمی‌دانند نیم‌فصل دوم را با چه کسی تحت عنوان سرمربی استارت خواهند زد!

زیرنویس‌گردی| کریم باقری: کار پرسپولیس با حرف زدن درست نمی‌شود/ در حد سرمربی‌گری نیستم

منبع: خبـر ورزشی