جام ملت‌‌های آسیا| صدرنشینی مقتدرانه قطر با صعود تاریخی تاجیکستان
جام ملت‌‌های آسیا| صدرنشینی مقتدرانه قطر با صعود تاریخی تاجیکستان

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس، در اولین روز دیدارهای دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸ امروز ۲ بازی در گروه A آغاز شد. در ورزشگاه خلیفه تیم ملی قطر با نتیجه یک بر صفر از سد چین گذشت تا با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول این گروه به مرحله بعدی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس، در اولین روز دیدارهای دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸ امروز ۲ بازی در گروه A آغاز شد.

در ورزشگاه خلیفه تیم ملی قطر با نتیجه یک بر صفر از سد چین گذشت تا با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول این گروه به مرحله بعدی برود.  حسن الهیدوس در دقیقه ۶۶ تک گل پیروزی بخش شاگردان تین تین مارکز را به زیبایی به ثمر رساند. 

میزبان رقابت‌ها در مرحله بعدی به مصاف تیم سوم یکی از گروه‌های C،D یا E می‌رود.

در دیگر دیدار این گروه تاجیکستان موفق شد لبنان را با برتری ۲ بر یک شکست بدهد تا با ۴ امتیاز راهی مرحله بعدی شود‌. 

باسل جاردی در دقیقه ۴۸ برای لبنان و پرویزجان عمربائف در دقیقه ۸۱ و نورالدین خامروقلف در دقیقه ۲+۹۰ برای تاجیک‌ها موفق به گلزنی شدند. 

شاگردان میودراگ رادولوویچ از دقیقه ۵۴ با اخراج قاسم الزین، ۱۰ نفره به بازی ادامه دادند.  تاجیکستان نیز با به ثمر رساندن اولین گل‌های خود در تاریخ جام ملت‌ها موفق به صعود شد. هرچند در این مسابقه ۲ گل مردود هم به ثمر رساند.

این‌ تیم هم در مرحله بعدی مقابل تیم دوم گروه ایران قرار می‌گیرد.

با این نتایج لبنان در رتبه آخر گروه قرار گرفت و چین یک امتیازی نیز نتوانست با وجود حضور روی پله سوم گروه به عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر به مرحله بعدی برسد.

پایان پیام/





منبع: فارس