به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز سه شنبه سوم بهمن ماه جاری اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و افت شدید دما در اردبیل فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیر […]

به گزارش زیرنویس به نقل از ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز سه شنبه سوم بهمن ماه جاری اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و افت شدید دما در اردبیل فعالیت های آموزشی کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه در شهرستان های نیر و نمین نیز دوره های پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیر حضوری خواهد بود.

کلیه آموزشگاه های علمی آزاد(کنکور و تقویتی)، مراکز برگزاری آزمون و آموزشگاه های زبان های خارجه (وابسته به اداره کل آموزش و پرورش استان) هم در زمان تعطیلی مدارس متوسطه موظف به رعایت تعطیلات فعالیت های حضوری هستند.

بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان سامانه بارشی از عصر امروز تا بعد از ظهر روز چهارشنبه مناطق مختلف استان اردبیل را تحت تاثیر قرار خواهد داد. این سامانه در مناطق شمالی استان منجر به بارش باران و برف و در مناطق مرکزی و جنوبی همراه با بارش برف خواهد بود.

هفته گذشته هم در پی بارش سنگین برف مدارس شهرهای مختلف اردبیل به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد برگزار شد.