ماجرای سفر دوستان صمیمی به تایلند چیست؟
ماجرای سفر دوستان صمیمی به تایلند چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، نشست سالیانه منطقه آسیای مرکزی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ بهمن در بانکوک پایتخت تایلند با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود. بررسی گزارش مسابقات و عملکرد سال ۲۰۲۳ منطقه آسیای مرکزی، بودجه و حامیان مالی و تقویم سال ۲۰۲۴ این منطقه در دو محور سالنی و ساحلی از […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، نشست سالیانه منطقه آسیای مرکزی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ بهمن در بانکوک پایتخت تایلند با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود. بررسی گزارش مسابقات و عملکرد سال ۲۰۲۳ منطقه آسیای مرکزی، بودجه و حامیان مالی و تقویم سال ۲۰۲۴ این منطقه در دو محور سالنی و ساحلی از جمله محورهای این نشست دو روزه است که آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال و فابیو آزودوو مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال نیز میهمان ویژه دومین روز این نشست خواهند بود.

وحید مرادی، سرپرست فدارسیون والیبال به‌همراه محمدرضا داورزنی، عضو ایرانی هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا سه‌شنبه شب دهم بهمن برای شرکت در این نشست راهی تایلند می‌شوند. باتوجه به اهمیت سال ۲۰۲۴ و برگزاری مسابقات المپیک و رویدادهای مختلف آسیایی، آسیای مرکزی و همچنین برگزاری انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا، از روسای فدراسیون‌های عضو منطقه مرکزی خواسته شده تا به صورت حضوری در این نشست شرکت کنند. همچنین دیدار با مسوولین کنفدراسیون والیبال آسیا در راستای تعامل و هماهنگی بیشتر از جمله برنامه‌های سفر مرادی و داورزنی به بانکوک است.

در این بین برخی از اهالی والیبال اعتقاد دارند که مسوولانی که در حل مشکلات داخلی والیبال و انتخاب سرمربی و … مانده‌اند چرا باید وقت خود را صرف این سفرها و این کارها بکنند؟! آیا حضور در چنین جلساتی می‌تواند برای والیبال ایران مفید باشد یا اینکه صرفاً دوستان صمیمی (به استناد اظهارات قبلی وحید مرادی) راهی یک سفر شوند کفایت می‌کند؟

البته باید به این نکته هم توجه داشت که محمدرضا داورزنی در اندیشه گرفتن کرسی ریاست کنفدراسیون والیبال آسیا است و حضور در این جلسات می‌تواند شانس وی را تا حدود زیادی افزایش دهد. شاید مطرح کردن برخی انتقادها در برهه کنونی چندان به صلاح والیبال نباشد. از سوی دیگر مرادی هم که سابقه بین‌اللملی زیادی در رشته‌های دیگر از جمله شنا دارد می‌تواند ارتباطات خود را در آسیا هم گسترده کند. همچنین انتقال تجربه موفق والیبال ایران به سایر کشورها آسیا هم موردی است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

پایان پیام/





منبع: فارس