مدافع سابق استقلال باعث استعفای سرمربی شمس‌آذر شد؟
مدافع سابق استقلال باعث استعفای سرمربی شمس‌آذر شد؟

سعید دقیقی در یک تصمیم غیر منتظره از سمت خود در تیم شمس‌آذر استعفاء کرد و حالا صحبت از این است که به تیم مس رفسنجان ملحق خواهد شد.

 

بدون شک جدایی سعید دقیقی از تیم شمس‌آذر غیر منتظره است. به این خاطر او تیم خوبی ساخت. تیمی که تراکتور را در تبربز شکست داد. از استقلال امتیاز گرفت. سپاهان را شکست داد و… این‌ها تنها بخشی از نتایج خوب شمس‌آذر با هدایت سعید دقیقی است. از همه مهمتر سعید دقیقی قرار است به تیمی ملحق شود که با مشکلات مالی همراه است و در حال از دست دادن چند بازیکن شاخص خود است. منظورمان تیم مس رفسنجان است.

استعفای سعید دقیقی از سمت خود در حالی رخ داده است که شمس‌آذر هفته‌ها پیش سهراب بختیاری‌زاده را به عنوان مدیر فنی به‌خدمت گرفت. سهراب بختیاری‌زاده البته در همان برهه از زمان که مدیر فنی تیم شده بود، گفته بود در کار سعید دقیقی هیچ دخالتی نخواهد کرد و تنها به باشگاه مشاوره خواهد داد.

باید منتظر ماند و دید که آیا استخدام سهراب بختیاری‌زاده به عنوان مدیر فنی موجب جدایی سعید دقیقی از تیم شمس‌آذر شده است یا جدایی این مربی موفق دلیل دیگری داشته است.به طور حتم سعید دقیقی در آینده پیرامون جدایی خود از شمس‌آذر صحبت خواهد کرد.

منبع: خبـر ورزشی