سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش‌سوزی یک تعمیرگاه خبر داد. جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۵ دقیقه بامداد یک مورد آتش‌سوزی در تعمیرگاه خودرو به آدرس خیابان آذربایجان، بین خیابان اسکندری و نواب به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه به محل […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از آتش‌سوزی یک تعمیرگاه خبر داد.

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۵ دقیقه بامداد یک مورد آتش‌سوزی در تعمیرگاه خودرو به آدرس خیابان آذربایجان، بین خیابان اسکندری و نواب به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در پی اعزام نیروهای آتش‌نشانی، خودروهای پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد. همچنین آتش‌شانان در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص محل آتش‌سوزی ادامه داد: در یک ساختمان سه طبقه (سه طبقه رو همکف) قسمت همکف به وسعت حدوداً ۵۰ ،۶۰ متر که یک تعمیرگاه خودرو بود سه دستگاه خودروی سواری شامل یک دستگاه پرشیا، یک دستگاه پژ ۲۶ و یک دستگاه پژو اس دی داخل تعمیرگاه قرار داشت.

وی افزود: همچنین این تعمیرگاه دارای یک نیم طبقه هم بود که به عنوان دفتر کار و یک انبار کوچک برای نگهداری روغن و مواد این چنینی که قابل اشتعال استفاده می‌شد زمانی که همکاران آتش‌نشان به محل رسیدند تعمیرگاه دچار آتش‌سوزی شده بود هر سه دستگاه خودرو دچار آتش‌سوزی شده بودند پرشیا کاملاً شعله‌ور بود و دو دستگاه خودروی دیگه تقریباً نیمی از اونها شعله‌ور بودند و دود به طبقات بالایی که تقریباً مسکونی بود و سه مرد در اون طبقات حضور داشتند بود سرایت کرده بود.

ملکی اضافه کرد: آتش‌نشانان همزمان با هجوم و آتش برای خاموش کردن و نیروهای دیگه به طبقات رفتند و مشغول جستجو و خروج افراد خارج کردن افراد شدند سه نفر مرد که در طبقات بالایی حضور داشتند از آن وضعیت ناایمن به سلامت خارج شدند، مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش هم خاموش شد و از گسترش بیشتر و سریع به اطراف هم جلوگیری شد و در ساعت ۱:۵۵ دقیقه عملیات به پایان رسید.

آتش‌سوزی در یک تعمیرگاه خودرو در تهران

تسنیم

+