پرسپولیس برای جانشین یحیی گل محمدی به سراغ مربیان خارجی رفته است. درویش و رفقا با چند مربی نام آشنا مذاکره کردند اما هنوز نتوانستند از بین گزینه های مطرح شده با یکی از آنها به توافق نهایی برسند. یکی از این گزینه ها خوزه پسیرو سرمربی پرتغالی تیم نیجریه است که با این تیم […]

- گزینه پرسپولیس در مسیر قهرمانی/ درویش و رفقا پشیمان می‌شوند؟

پرسپولیس برای جانشین یحیی گل محمدی به سراغ مربیان خارجی رفته است. درویش و رفقا با چند مربی نام آشنا مذاکره کردند اما هنوز نتوانستند از بین گزینه های مطرح شده با یکی از آنها به توافق نهایی برسند.

یکی از این گزینه ها خوزه پسیرو سرمربی پرتغالی تیم نیجریه است که با این تیم نتایج درخشانی در جام ملتهای آفریقا کسب کرده.  تیم ملی نیجریه در سومین بازی از مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ به مصاف گینه بیسائو رفت که این بازی با پیروزی ۱ بر صفر نیجریه خاتمه پیدا کرد. آنها حتی در بازی قبلی خود توانستند ساح عاج را شکست دهند تا خود را به عنوان یکی از تیم های مدعی قهرمانی مطرح کنند.

مدیران پرسپولیس با پسیرو مذاکره کردند و حتی او از پیشنهاد آنها استقبال کرد اما ادامه مذاکرات را به بعد از جام ملتهای آفریقا موکول کرد که به مذاق درویش و رفقا خوش نیامد. او به مدیران پرسپولیس اعلام کرد که در حال حاضر درگیر مسابقات جام ملتهای آفریقا است و با نتایجی خوبی که کسب کرده به نظر می رسد تا مراحل پایان هم پیش برود و آنطور که از شواهد پیداست مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی عجله دارند و شاید در روزهای پیش رو از گزینه نهایی خود رونمایی کنند.

بیشتر بخوانید: نام جانشین گل‌محمدی در برنامه میثاقی لو رفت؟/ سرمربی سابق عربستان و الهلال از برزیل می‌آید

منبع: خبـر ورزشی