اپل به‌تازگی دست به انتشار به‌روزرسانی iOS ۱۷.۳ زده است که شامل قابلیت‌های جدیدی ازجمله محافظت از دستگاه در هنگام سرقت یا ساخت پلی‌لیست‌های اشتراکی در اپل موزیک می‌شود. اما این همه تغییرات آپدیت جدید نیست. تغییرات آپدیت iOS ۱۷.۳ همان‌طور که پیش‌تر در گزارشی به اطلاع شما رسانده بودیم، آپدیت iOS ۱۷.۳ از قابلیت […]

اپل به‌تازگی دست به انتشار به‌روزرسانی iOS ۱۷.۳ زده است که شامل قابلیت‌های جدیدی ازجمله محافظت از دستگاه در هنگام سرقت یا ساخت پلی‌لیست‌های اشتراکی در اپل موزیک می‌شود. اما این همه تغییرات آپدیت جدید نیست.

تغییرات آپدیت iOS ۱۷.۳

همان‌طور که پیش‌تر در گزارشی به اطلاع شما رسانده بودیم، آپدیت iOS ۱۷.۳ از قابلیت مهمی بهره می‌برد که از گوشی شما در برابر سارقان محافظت می‌کند. این ویژگی که Stolen Device Detection نام دارد، باعث می‌شود سارقان نتوانند پس از تصاحب آیفون شما کارهایی مانند غیرفعال‌سازی سرویس Find My، تغییر رمز عبور اپل آیدی، تغییر رمز ورود دستگاه، و حذف یا افزودن فیس آیدی یا تاچ آیدی را انجام دهند.

آپدیت iOS ۱۷.۳ با قابلیت محافظت از آیفون در برابر سارقان

با کمک قابلیت محافظت در برابر سرقت، انجام کارهایی مثل تغییر رمز عبور اپل آیدی نیازمند استفاده از فیس آیدی و تأخیری یک‌ساعته است. همچنین اگر این ویژگی را فعال کنید، برای مشاهده پسوردهای iCloud Keychain، اطلاعات اپل کارت، خاموش‌کردن Lost Mode، حذف کامل اطلاعات دستگاه، استفاده از روش‌های پرداخت ذخیره‌شده در سافاری یا استفاده از آیفون برای راه‌اندازی یک دستگاه دیگر به تأیید هویت بیومتری نیاز دارید.

آپدیت iOS ۱۷.۳ با قابلیت محافظت از آیفون در برابر سارقان

ویژگی Stolen Device Protection برای تمام آیفون‌های مجهز به iOS ۱۷، یعنی آیفون XS یا مدل‌های جدیدتر در دسترس قرار می‌گیرد، اما به‌صورت پیش‌فرض فعال نیست و باید آن را از بخش تنظیمات فعال کنید.

ویژگی بعدی در iOS ۱۷.۳ تحت عنوان پلی‌لیست Collaborative به اپل موزیک اضافه شده است. این ویژگی اجازه می‌دهد کاربران پلی‌لیست آهنگ‌های محبوب خود را با بقیه به اشتراک بگذارند تا آن‌ها هم بتوانند در این پلی‌لیست آهنگ اضافه کنند و به آهنگ‌ها گوش کنند.

آپدیت جدید iOS همچنین شامل بهینه‌سازی‌هایی درزمینه قابلیت Crash Detection یا تشخیص تصادف است. این ویژگی از زمان معرفی خود دائماً درحال تغییرات کوچک بوده تا بهتر بتواند تشخیص دهد که کاربر دچار تصادف شده است یا خیر.

۲۲۷۲۲۷

منبع: خبـرآنلاین