روشن: بازیکنان ایران از تیم‌های دیگر جام ملت‌ها بهتر هستند
روشن: بازیکنان ایران از تیم‌های دیگر جام ملت‌ها بهتر هستند

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، حسن روشن پیش از آغاز دیدار ایران و امارات، اظهار داشت: هر کدام از تیم‌های مدعی آسیایی در سال‌های اخیر یک قهرمانی برای خود به دست آورده اند اما به این دلیل که تیم ایران مدت‌هاست که عنوانی کسب نکرده این حساسیت‌ها بیشتر شده است. وی افزود: تیم […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، حسن روشن پیش از آغاز دیدار ایران و امارات، اظهار داشت: هر کدام از تیم‌های مدعی آسیایی در سال‌های اخیر یک قهرمانی برای خود به دست آورده اند اما به این دلیل که تیم ایران مدت‌هاست که عنوانی کسب نکرده این حساسیت‌ها بیشتر شده است.

وی افزود: تیم ما مسن است و باید این نسل به مرور تغییر می‌کرد اما نزدیکی به جام جهانی موجب شد که کار تغییر نسل با سختی انجام شود. این در حالی است که تیم‌های مدعی آسیا از پیش برای این موضوع برنامه ریزی کرده اند. ما هم امتیازهایی مثل غیرت و تعصب داریم و امیدواریم بتوانیم از این ویژگی‌ها استفاده کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: به این تیم امیدوارم و از بچه‌های تیم ملی خواستیم که خودشان باشند چون این بازیکنان از بازیکنان دیگر تیم‌ها بهتر هستند.

روشن در خصوص شرایط دیگر تیم‌های آسیایی هم گفت: تیم‌های دیگر تدارکات بهتری دیده اند و برنامه ریزی بهتری انجام داده اند. ما هنوز به دلیل انجام ندادن بازی‌های تدارکاتی به شناخت خوبی از تیم نرسیده ایم.

بازیکن سابق تیم ملی در پایان گفت: ژاپن و کره تیم‌هایی هستند که بازی‌های جام ملت‌ها را به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کنند و تیم‌هایی مثل ژاپن در حال درست کردن تیم خود هستند. به همین دلیل شاهد شگفتی‌هایی در جام بودیم. اما در نهایت به نظر می‌رسد که تیم ایران با اختلاف ۲ گل بتواند امارات را شکست دهد.

پایان پیام/





منبع: فارس