مرور جزئیات نقل و انتقالات استقلال در جلسه تعاملی نکونام و خطیر
مرور جزئیات نقل و انتقالات استقلال در جلسه تعاملی نکونام و خطیر

جلسه دوم نقل و انتقالاتی سرمربی و مدیرعامل استقلال امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مدیرعامل باشگاه استقلال در راستای جلسه روز گذشته با سرمربی تیم، امروز نیز در کمپ حجازی حاضر شد تا جلسه دوم آن‌ها نیز برگزار شود.

علی خطیر و جواد نکونام، امروز نیز در خصوص مسائل نقل و انتقالاتی آبی‌ها با هم به گفت‌وگو پرداختند تا به نوعی جلسه تکمیلی و مفصل تر استقلال برای تقویت تیم برگزار شده باشد.

سرمربی و مدیرعامل استقلال امروز جلسه مثبتی را برای جذب بازیکنان جدید با هم داشتند و اینطور به نظر می‌رسد که ماحصل جلسه امروز، اثرات خوبی را در روند نقل و انتقالاتی استقلال خواهد داشت.

گفته می‌شود دو طرف در این جلسه بر تعامل بیشتر برای فعالیت نقل و انتقالاتی تاکید کردند و قرار شد از ظرفیت‌های یکدیگر برای تقویت آبی‌های تهران استفاده کنند تا هرچه زودتر تکلیف نفرات تیم برای نیم فصل دوم مشخص شود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد نکونام و خطیر در جلسه امروز پیرامون جزئیات نقل و انتقلات زمستانی شامل نفرات قطعی مدنظر برای تقویت تیم، اهداف نقل و انتقالاتی و بستن لیست نهایی استقلال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به این ترتیب با توجه به جلسه امروز، باید دید که براساس توافق و تفاهم سرمربی و مدیرعامل استقلال چه زمانی ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم مشخص خواهند شد.

منبع: فارس