قلعه‌نویی: مقابل امارات پیروز شدیم اما بدشانس بودیم
قلعه‌نویی: مقابل امارات پیروز شدیم اما بدشانس بودیم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار با امارات، اظهار داشت: بابت مصدومیت محرمی ناراحت شدیم و ان‌شاالله مشکل خاصی نباشد. تا فردا باید صبر کنیم تا تیم پزشکی بررسی کند و ببینیم چه می‌شود. وی افزود: همانطور که طارمی گفت از همه تماشاگران تشکر می‌کنیم. […]

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از قطر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار با امارات، اظهار داشت: بابت مصدومیت محرمی ناراحت شدیم و ان‌شاالله مشکل خاصی نباشد. تا فردا باید صبر کنیم تا تیم پزشکی بررسی کند و ببینیم چه می‌شود.

وی افزود: همانطور که طارمی گفت از همه تماشاگران تشکر می‌کنیم. هوادارانی که در ایران یا جاهای دیگر دنیا بودند، واقعا انرژی مثبت دادند و دعا کردند. این جای تقدیر و تشکر دارد. واقعا من خوشحالم چون بسیاری از همکاران، مربیان و کارشناسان عزیز به من پیام دادند. واقعا خوشحالم که چنین انسان‌های بزرگی در ایران هستند که هم راهنمایی کردند و هم با تلفن قوت قلب دادند. این برای من خیلی بزرگ بود. برخی هم بازی‌ها را آنالیز کردند و نقطه نظراتشان را گفتند.

قلعه نویی گفت: بازی خیلی خوبی بود و بچه‌ها عملکرد خیلی خوبی داشتند. همه لذت بردند. به تیم امارات هم تبریک می‌گویم. خیلی خوب بازی کردند ولی ما این بازی خیلی بدشانس بودیم.

ادامه دارد…





منبع: فارس