طارمی: حرکت محبی را تایید نمی کنم اما غیرت ایرانی‌مان کمی به جوش آمد
طارمی: حرکت محبی را تایید نمی کنم اما غیرت ایرانی‌مان کمی به جوش آمد

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از قطر، مهدی طارمی پس از برد ایران مقابل امارات  در خصوص شادی گل بازیکنان تیم ملی، اظهار داشت: کاری که محمد محبی انجام داد خوب نبود. خودمان هم تایید نمی‌کنیم که برود مقابل هواداران حریف این کار را انجام بدهد. خودمان مقابل دوربین انجام دادیم. ولی به هرحال وقتی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از قطر، مهدی طارمی پس از برد ایران مقابل امارات  در خصوص شادی گل بازیکنان تیم ملی، اظهار داشت: کاری که محمد محبی انجام داد خوب نبود. خودمان هم تایید نمی‌کنیم که برود مقابل هواداران حریف این کار را انجام بدهد. خودمان مقابل دوربین انجام دادیم. ولی به هرحال وقتی می‌خواهند کشورتان را کوچک کنند، ما هم بچه این آب و خاک هستیم. همه ما چه کسانی که داخل ایران هستند و چه کسانی که نیستند، با هر اعتقاد و ایده‌ای که هست، اگر کسی بخواهد به ما بی احترامی کند، بی احترامی نمی‌کنیم. حرف خودشان را به خودشان بر می‌گردانیم.

وی درمورد حریف بعدی تیم ملی، گفت: وقتی هدف ما مشخص است مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که به هدفمان برسیم.

مهاجم تیم ملی درمورد اینکه کری خوانی اماراتی‌ها چقدر انگیزه بازیکنان تیم ملی را بالا برد، عنوان کرد: انگیزه آنچنانی که نمی‌دهند ولی غیرت ایرانی که همه داریم کمی به جوش می‌آید وقتی عده‌ای می‌خواهند بی احترامی کنند. به کسی کاری نداشتیم ولی کاری که محبی کرد هم درست نبود. انگیزه زیادی داشتیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم. 

وی درخصوص فشار کاذب قهرمانی، عنوان کرد: اینکه مردم یا رسانه‌ها از ما انتظار دارند طبیعی است ولی اینطور نیست که حتما باید قهرمان شویم. باید بازی به بازی جلو برویم. پله به پله بالا می‌رویم. فکر نمی‌کنم کسی هم قول قهرمانی داده باشد. با این شرایطی که داریم قول قهرمانی کمی مضحک است ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که مردم خوشحال شوند.

پایان پیام/





منبع: فارس