به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال هنگ کنگ و فلسطین از دور سوم جام ملت‌های آسیا امروز سه شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» قطر با قضاوت «اوانز شأن رابرت» به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود فلسطین به پایان رسید. گل‌های فلسطین در […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال هنگ کنگ و فلسطین از دور سوم جام ملت‌های آسیا امروز سه شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» قطر با قضاوت «اوانز شأن رابرت» به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود فلسطین به پایان رسید.

گل‌های فلسطین در این دیدار را «‌عدی دباغ» (۱۲، ۶۰) و «ال قنبر» (۴۹) به ثمر رساندند.

گل زودهنگام فلسطین در نیمه اول

این دیدار آخرین فرصت هر دو تیم برای افزایش شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی است و تیم فلسطین در بازی قبلی خود موفق شد با کسب تساوی برابر امارات یک امتیاز ارزشمند کسب کند و تیم هنگ کنگ هم علی رغم شکست یک بر صفر برابر ایران بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

در آغاز نیمه اول این دیدار این تیم فلسطین بود که بازی را تهاجمی آغاز کرد. در دقیقه ۱۲ «مصعب البطاط» با حرکت از سمت راست توپ را روی دروازه هنگ کنگ ارسال کرد و «عدی دباغ» هم با یک ضربه سر موفق شد دروازه حریف را باز کند تا فلسطین خیلی زود پیش بیفتد.

در ادامه بازی هم همچنان فلسطین تیم برتر میدان بود. فلسطینی‌ها امیدوارند بتوانند با برتری پرگل در این بازی و شکست امارات برابر ایران بتوانند شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان تیم دوم را کسب کنند.

در دقیقه ۴۱ «عدی دباغ» فرصت داشت از روی پاس در عرض «تمیر سیام» برای بار دوم دروازه هنگ کنگ را باز کند اما دروازه‌بان مانع از این اتفاق شد تا در نهایت نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر فلسطین به پایان برسد.

سلام فلسطین به مرحله یک هشتم نهایی/ تاریخ‌سازی با طعم برد

نیمه دوم

تیم فلسطین در آغاز نیمه دوم حملات خود را ادامه داد و خیلی زود و در دقیقه ۴۹ موفق شد از روی حرکت «مصعب البطاط» از سمت راست و ارسال دقیق او و ضربه سر «ال قنبر» برای بار دوم دروازه هنگ کنگ را باز کند.

در دقیقه ۶۰ در حالی که بازیکنان هنگ کنگ جلو کشیده بودند تیم فلسطین با یک ضد حمله موفق شد برای بار سوم توسط «عدی دباغ» به گل برسد تا بازی ۳ بر صفر شود.

در آخرین لحظات این مسابقه بازیکن تیم هنگ کنگ در حالی که در گوشه محوطه جریمه فلسطین صاحب توپ بود قصد ارسال توپ را داشت که پس از برخورد به دست مدافع فلسطین توپ به بیرون رفت و با مداخله VAR داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد و در دقیقه ۹۰+۷ «اورتون» پشت این توپ قرار گرفت اما توپ را به تیر دروازه زد.

در ادامه بازی هم گلی به ثمر نرسید تا بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود فلسطین به پایان برسد. فلسطین در گروه سوم جام ملت‌های آسیا سوم شد اما موفق شد به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم در گروه‌های ۶ گانه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

منبع: مـهر