به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پس از به ثمر رسیدن گل دوم فلسطین در بازی با هنگ‌کنگ طرفداران این تیم که در ورزشگاه اجوکیشن سیتی مشغول تماشای دیدار ایران و امارات بودند، خوشحالی کردند.  هواداران ایران از ابتدای نیمه دوم تیم ملی را به ارائه فوتبال هجومی تشویق کرده و علیه امارات […]

- حواشی و گل های دیدار ایران

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، پس از به ثمر رسیدن گل دوم فلسطین در بازی با هنگ‌کنگ طرفداران این تیم که در ورزشگاه اجوکیشن سیتی مشغول تماشای دیدار ایران و امارات بودند، خوشحالی کردند. 

هواداران ایران از ابتدای نیمه دوم تیم ملی را به ارائه فوتبال هجومی تشویق کرده و علیه امارات کری خواندند.

شجاع خلیل‌زاده در ۶ دقیقه ابتدایی نیمه دوم ۲ بار مصدوم شد و کادر پزشکی برای درمان وی به زمین آمد.

پس از خطای تاهنون الزهبی در دقیقه ۵۳ امیر قلعه‌نویی از ایلگیز تانتاشف خواست به این بازیکن کارت زرد نشان بدهد که این موضوع سبب دخالت ادهم مخادمه، داور چهارم اردنی بازی شد اما در نهایت نیز داور ازبکستانی به شماره ۸ امارات کارت داد.

در دقیقه ۶۰ حسین کنعانی زادگان در محوطه جریمه با یحیی الغسانی برخورد کرد که داور ازبکستانی پس از بررسی صحنه از طریق VAR به سود شاگردان بنتو پنالتی گرفت. البته بیرانوند ضربه همین بازیکن حریف را در دقیقه ۶۴ به زیبایی مهار کرد.

۲ دقیقه پس از مهار این پنالتی طارمی خودش و ایران را به گل دوم رساند که سبب شد ایرانی‌ها که در شادی مهار پنالتی بیرانوند بودند از این گل بیشتر به وجد بیایند.در زمان به ثمر رسیدن این گل بیرانوند شادی خاصی انجام داده و جهانبخش و دینکا آلین نیز این گل را به او تقدیم کردند.

طارمی هم پس از به ثمر رساندن گل شماره ۴۴ ملی خود به سمت دوربین‌ها، چشمان خود را به حالت گریه کردن درآورد تا به این شکل کری خوانی‌ اماراتی‌ها را پاسخ بدهد.

سعید عزت‌اللهی پیش از کرنر ایران در دقیقه ۷۴، از هواداران خواست شدت حمایت خود از تیم ملی را بیشتر کنند.

در دقیقه ۶۷ ایران با ضربه آزمون موفق به گلزنی شد که این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران را ۳۴۲۵۹ نفر اعلام کرد‌.

در دقیقه ۷۷، پس از بررسی صحنه از طریق VAR داور دستور به ادامه بازی داده و اعلام شد توپ روی ضربه طارمی به دست الهاشمی برخورد نکرد.

طرفداران ایران از دقیقه ۸۰ با شعار “حیدر، حیدر” تیم ملی را تشویق کردند.

محمد محبی در دقیقه ۸۱ گل سوم ایران را به ثمر رساند که شادی او در انجام حرکت گریه منجر به درگیری‌اش با ناصر عبدالعزیز شد. وینگر  ایران پس از این درگیری خود را از سایر بازیکنان جدا کرده و شادی دیگری را در گوشه‌ای از زمین انجام داد. هرچند پس بررسی صحنه از طریق VAR این گل هم خطا تشخیص داده شد.

در دقیقه ۸۸ یک جیمی جامپ ایرانی به زمین آمد که ۴ مامور او را با سخت‌گیری بسیار زیادی بیرون بردند.

برای نیمه دوم این بازی ۱۳ دقیقه وقت اضافی اعلام شد.

پائولو بنتو در لحظات پایانی بازی با استرس بسیار خاصی این مسابقه را تماشا می‌کرد. این در شرایطی بود که بسیاری از هواداران اماراتی‌ پس از اعلام وقت اضافی ورزشگاه را ترک کردند.

اماراتی‌ها پس از گل یحیی الغسانی در دقیقه ۹۴ و بازگشت به رتبه دوم جدول بسیار خوشحالی کردند. پس از این گل بیرانوند به دلیل رعایت نشدن اصول دفاعی توسط رضاییان، جهانبخش و کنعانی با آنها جر و بحث کرد.

موعود بنیادی‌فر، علیرضا ایلدروم و سعید قاسمی، تیم داوری ایران نیز برای حمایت از تیم ملی در ورزشگاه حضور داشتند.

این بازی در نهایت با برتری ۲ بر یک ایران تمام شد تا شاگردان قلعه‌نویی با ۹ امتیاز مقتدرانه از این گروه صعود کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا