ضربه کاری ایران به امارات در رده بندی فیفا
ضربه کاری ایران به امارات در رده بندی فیفا

خبرنگار ورزشی فارس، امارات بعد از باخت به ایران «۵ پله سقوط کرد». این رده بندی سایت فوتی رنکینگ بعد از برگزاری بازی های شب گذشته مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر است. تیم ملی کشورمان شب گذشته با نتیجه ۲ بر یک مقابل امارات پیروز شد و در مرحله بعد با سوریه رقیب […]

خبرنگار ورزشی فارس، امارات بعد از باخت به ایران «۵ پله سقوط کرد». این رده بندی سایت فوتی رنکینگ بعد از برگزاری بازی های شب گذشته مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر است.

تیم ملی کشورمان شب گذشته با نتیجه ۲ بر یک مقابل امارات پیروز شد و در مرحله بعد با سوریه رقیب شد. اماراتی ها ششمین بازی خود مقابل یوزها در تاریخ جام ملت ها را واگذار کردند تا در مجموع ۵ باخت و یک تساوی را کارنامه خودشان تجربه کنند. در زیر می توانید خلاصه بازی ایران و امارات را تماشا کنید.

بر اساس گزارش امروز (چهارشنبه) سایت فوتی رنکینگ، شاگردان قلعه نویی با این برد امتیاز خود را به ۱۵۸۷ افزایش دادند ولی در رده بندی فیفا در رده ۲۱ خواهند ماند. اما در مقابل امارات با باخت مقابل ایران ۵ پله در رده بندی آینده فیفا سقوط خواهد کرد یعنی از رده ۶۸ دنیا به رده ۷۳ نزول پیدا می کند.

پایان پیام/





منبع: فارس