جنگ بنزما با رسانه‌ها بر سر ماندن یا رفتن از عربستان
جنگ بنزما با رسانه‌ها بر سر ماندن یا رفتن از عربستان

زیرنویس؛ «رسانه ها دروغ می گویند!» این جمله انتقادی کریم بنزما، کاپیتان سابق رئال درباره شایعات درخواست جدایی این بازیکن از الاتحاد عربستان است. بنزما با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو در الاتحاد عربستان دومین بازیکن پردرآمد دنیا بعد از کریستیانو رونالدو به شمار می آید. بر اساس گزارش امروز (چهارشنبه) نشریه اکیپ فرانسه، بنزما […]

زیرنویس؛ «رسانه ها دروغ می گویند!» این جمله انتقادی کریم بنزما، کاپیتان سابق رئال درباره شایعات درخواست جدایی این بازیکن از الاتحاد عربستان است.

بنزما با دستمزد سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو در الاتحاد عربستان دومین بازیکن پردرآمد دنیا بعد از کریستیانو رونالدو به شمار می آید.

بر اساس گزارش امروز (چهارشنبه) نشریه اکیپ فرانسه، بنزما درباره اخبار منتشر شده در رسانه ها در یک ماه گذشته مبنی بر درخواست جدایی اش از الاتحاد واکنش نشان داد و تمام این اخبار را «غیر صحیح» خواند.

بنزما ماه گذشته با ترک جده و برنگشتن در زمان مقرر به این کشور باعث شد تا رسانه های مختلف از درخواست جدایی این بازیکن از تیم سعودی صحبت کنند. بنزما به دلیل غیبت های متوالی اش در تمرینات الاتحاد از سوی گایاردو ممنوع الورود شد و نتوانست به اردوی دبی ملحق شود و این روزها به تنهایی در جده تمرین می کند.

نشریه فرانسوی می نویسد که واقعیت ماجرای دلخوری بنزما از باشگاه عربستانی این است که دارنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در سال ۲۰۲۲ از مدیران باشگاه الاتحاد درخواست کرده که بازیکنان جدید و هم سطح خودش را جذب کنند تا بنیه تیم تقویت شود و بتوانند با تیم های بزرگ لیگ عربستان مثل الهلال و النصر که ستارگانی مثل رونالدو و نیمار را دارند، رقابت کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس