پرسشی که بیرانوند از پاسخ دادن به آن فراری بود
پرسشی که بیرانوند از پاسخ دادن به آن فراری بود

خبرآنلاین نوشت: تیم ملی ایران شاید قبل از مسابقات انتظار رویارویی با ژاپن پیش از فینال را نداشت، اما با نتایج رقم خورده ایران در سمت سختی از جدول حذفی باید رویای فینالیست شدن را دنبال کند. ورزش سه نوشته است:علیرضا بیرانوند در مورد شرایط تیم ملی گفت: اوضاع ما خیلی خوب است و توانستیم […]

- پرسشی که بیرانوند از پاسخ دادن به آن فراری بود

خبرآنلاین نوشت: تیم ملی ایران شاید قبل از مسابقات انتظار رویارویی با ژاپن پیش از فینال را نداشت، اما با نتایج رقم خورده ایران در سمت سختی از جدول حذفی باید رویای فینالیست شدن را دنبال کند.

ورزش سه نوشته است:علیرضا بیرانوند در مورد شرایط تیم ملی گفت: اوضاع ما خیلی خوب است و توانستیم با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کنیم. این برای مردم عزیزم و بچه‌ها و کادرفنی امیدوار کننده است تا بتوانیم در بازی بعد با سوریه با روحیه بالا برویم و بازی کنیم. کارمان خیلی سخت است. پیشکسوت‌ها و رسانه‌ها می‌گفتند ما شاید این بازی آخر را واگذار کنیم تا به عنوان تیم دوم برویم، چون اینطرف جدول ژاپن است. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه بازی‌ها را ببرد. ما به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم تا عنوان خیلی خوبی به دست بیاوریم. در آخرین بازی گروهی صادق محرمی یک اتفاق سنگین برایش افتاد که همه ناراحت شدیم. امیدوارم که صادق هم به زودی برگردد.
بیرانوند در مورد اینکه گفته می‌شد ممکن است ایران نخواهد امارات را ببرد تا با صدرنشین نشدن روند آسان‌تری داشته باشد گفت: مرحله گروهی تمام شد و آماده می‌شویم برای مرحله حذفی. دیگر جای اشتباه و جبران نداریم و باید تمرکز کنیم. ما از قبل این اتفاق برای‌مان افتاد. باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم. وقتی عراق ژاپن را می‌برد و اردن با کره مساوی می‌کند، نشان می‌دهد نباید هیچ تیمی را دست‌کم بگیریم.

گلر تیم ملی ادامه داد: ما قبل از رقابت‌ها فقط کره را به عنوان رقیب سرسخت در نظر داشتیم ولی عراقط ازبکستان، اردن و قطر هم قابل احترامند. فردا مشخص می‌شود که کره اینطرف می‌ماند یا خیر. اول فقط به کره فکر می‌کردیم حالا ژاپن هم اضافه شده است. باید برای قهرمانی بازی به بازی جلو برویم.

منبع: اطلاعات انلاین