به گزارش زیرنویس به نقل از جمعیت هلال احمر ؛ بابک محمودی روز پنجشنبه افزود: بر اساس اعلام هشدار هواشناسی جمعه و شنبه (ششم و هفتم بهمن) با بارش برف و باران ، کولاک برف و احتمال سقوط بهمن در ۱۰ استان رو به رو خواهیم بود. وی ادامه داد: بر اساس این هشدار جمعه؛ […]

به گزارش زیرنویس به نقل از جمعیت هلال احمر ؛ بابک محمودی روز پنجشنبه افزود: بر اساس اعلام هشدار هواشناسی جمعه و شنبه (ششم و هفتم بهمن) با بارش برف و باران ، کولاک برف و احتمال سقوط بهمن در ۱۰ استان رو به رو خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس این هشدار جمعه؛ در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، شمال فارس، جنوب غرب آذربایجان غربی، جنوب و شرق لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان شاهد این پدیده خواهیم بود.

محمودی ادامه داد: شنبه نیز در نوار غربی آذربایجان غربی، غرب کردستان، ایلام، لرستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان و شمال کرمانشاه با بارش برف و باران مواجه خواهیم شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این استان‌ها در حالت آماده باش کامل به سر می‌بردند تا در صورت بروز حوادث به مردم خدمات لازم را ارائه کنند.

 

منبع خبر: رکنـا