منچستریونایتد شانس جذب کریم بنزما را رد کرد. مهاجم فرانسوی ۳۶ ساله تنها پس از شش ماه به دنبال راهی برای فرار از لیگ حرفه‌ای عربستان است و مشاورانش به دنبال باشگاهی برای او می‌گردند. اما منچستریونایتد با وجود داشتن تنها یک مهاجم وسط (راسموس هویلون) برای بقیه فصل، حتی حاضر به مذاکره نشد. آنها […]

- از اینجا رانده و از آنجا مانده؛ قرمزها هم دست رد به سینه کریم زدند

منچستریونایتد شانس جذب کریم بنزما را رد کرد. مهاجم فرانسوی ۳۶ ساله تنها پس از شش ماه به دنبال راهی برای فرار از لیگ حرفه‌ای عربستان است و مشاورانش به دنبال باشگاهی برای او می‌گردند. اما منچستریونایتد با وجود داشتن تنها یک مهاجم وسط (راسموس هویلون) برای بقیه فصل، حتی حاضر به مذاکره نشد. آنها حاضر نیستند مبلغ گزاف ۸۶ میلیون پوند در سال را برای آوردن این بازیکن به اولدترافورد خرج کنند. یونایتد مراقب است که تعادل صورت‌حساب دستمزد و بودجه خود را برهم نزند تا در چارچوب دستورالعمل‌های قوانین جوانمردانه مالی بماند.

بنزما در تابستان با انتقال آزاد از رئال مادرید به الاتحاد رفت. او در ۲۰ بازی ۱۲ گل به ثمر رساند، اما انتقال او به خاورمیانه آنطور که می‌خواست نتیجه نداد و تیم جدیدش در رده هفتم جدول قرار دارد. بنزما کاپیتان باشگاه است اما طبق گزارش‌ها ۱۷ روز دیرتر از آنچه انتظار می‌رفت از تعطیلات زمستانی به باشگاه بازگشت. بنزما در این هفته ادعاهای درخواستش از خروج از عربستان را کاذب توصیف کرد.

یونایتد فقط هویلون را به عنوان مهاجم در اختیار دارد و آنتونی مارسیال باقی فصل را از دست خواهد داد. مهاجم فرانسوی ۲۸ ساله از ناحیه کشاله ران تحت عمل جراحی قرار گرفته و باید دوره طولانی استراحت و توانبخشی را پشت سر بگذارد. قرارداد او در پایان فصل به پایان می‌رسد و هیچ تمایلی از سوی باشگاه برای تمدید وجود ندارد. او در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ تنها ۵ بازی را در لیگ برتر آغاز کرده و پنج بازی اخیر را به دلیل بیماری از دست داد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی