چرخ زیر دماغه کنده شد!
چرخ زیر دماغه کنده شد!

به گزارش «اطلاعات آنلاین» به نقل از یورونیوز، یک هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ به هنگام آماده شدن جهت برخاستن از فرودگاهی در آمریکا، چرخ زیر دماغه خود را از دست داد. به گفته اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده، این هواپیمای متعلق به خطوط هوایی دلتا قصد داشت از باند فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا بلند شود که […]

- چرخ زیر دماغه کنده شد!

به گزارش «اطلاعات آنلاین» به نقل از یورونیوز، یک هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ به هنگام آماده شدن جهت برخاستن از فرودگاهی در آمریکا، چرخ زیر دماغه خود را از دست داد.

به گفته اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده، این هواپیمای متعلق به خطوط هوایی دلتا قصد داشت از باند فرودگاه بین‌المللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا بلند شود که ناگهان چرخ جلوی آن از جا درآمد. بنا بر اعلام مقامات، این هواپیما به هنگام حادثه روی باند در صف پرواز قرار داشته که چرخ زیر دماغه کنده شد و «غلت‌زنان» دور شد. هیچ یک از ۱۸۴ مسافر یا شش خدمه هواپیما در این حادثه آسیبی ندیده‌اند. 

این هواپیما قرار بود به مقصد بوگوتای کلمبیا پرواز کند که این حادثه برایش رخ داد. سخنگوی شرکت دلتا گفته است که در پی این اتفاق، مسافران به یک پرواز جایگزین منتقل شدند.

هنوز معلوم نیست چرا چرخ این هواپیما از جای خود درآمده و شرکت بوئینگ هنوز در این باره اظهار نظری نکرده است. با این حال اداره هوانوردی فدرال آمریکا گفته به تحقیقات خود در مورد این حادثه ادامه خواهد داد.

این سومین حادثه برای هواپیما‌های شرکت بوئینگ طی هفته‌های اخیر است. پیشتر در همین ماه پس از پیدا شدن شکافی در پنجره کابین یک هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی آل نیپون ژاپن، خلبان مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدأ شد.

قبل از آن نیز یک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس متعلق به خطوط هوایی آلاسکا به دلیل انفجار و جدا شدن تکه‌ای از بدنه ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی پورتلند در آمریکا شد.

 

منبع: اطلاعات انلاین